اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عبداللهی: کار بزرگ، آدم بزرگ می خواهد/ فشار تمرین در قرنطینه خسته کننده است

مربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: کسی که سعی دارد بزرگ باشد، باید کارهای بزرگ بکند. المپیک یک میدان بزرگ است.

عبداللهی: کار بزرگ، آدم بزرگ می خواهد/ فشار تمرین در قرنطینه خسته کننده است

وحید عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چگونه کادر فنی تمرینات ملی‌پوشان تکواندو کشورمان را زیر نظر دارند، اظهار داشت: برنامه تمرینی را برای نفرات تیم ملی می فرستیم، آنها چندین سال در اردوها حضور داشتند و با روش تمرینی آشنایی دارند. برهمین اساس از تمرینات خودشان فیلم می گیرند و برای کادر فنی تیم ملی تکواندو ارسال می کنند. در نهایت کادر فنی تیم ملی نیز نکات آموزشی را برای آنها بازگو می‌کند و این روال تمرینی کماکان ادامه دارد.

 مربی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشورمان با اشاره به اینکه بالا رفتن وزن بدن ورزشکار یک امر طبیعی است، عنوان کرد: یک ملی پوش، ورزشکار حرفه ای است و قبل از مسابقات شان حتی بیش از 10 کیلوگرم نیز وزن کم کرده اند. اگر بازیهای المپیک توکیو در موعد مقرر خودش برگزار می‌شد، هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد ولی ورزشکاری مثل میرهاشم حسینی که در حال رشد است و این زمان زیاد تا المپیک روی وزنش تاثیر دارد و باید زحمت و سختی زیاد برای آمادگی خود تا آغاز بازیهای بکشد. البته کسی که سعی دارد بزرگ باشد باید کارهای بزرگ بکند و المپیک یک میدان بزرگ است.

وی در خصوص تعویق زمان برگزاری المپیک، تاکید کرد: تمامی برنامه های آماده سازی دو المپین تکواندو برای موفقیت در بازیهای المپیک توکیو از قبل برنامه ریزی شده بود. این اتفاق فقط برای ما نبوده و خلل در برنامه های دیگر کشور نیز به وجود آورده و باعث ضرر مالی اکثر آنها شده است.

عبداللهی در خصوص برگزاری تمرین دو المپیکی در کنار یکدیگر نیز گفت: وقتی یک نفر به تنهایی تمرین می کند، شاید گاهی فشار تمرین باعث شود زودتر خسته شود و تمرین را رها کند. ولی تمرین حداقل دو نفره، در بحث روانی موثر است و آنها می توانند در طول تمرین به یکدیگر کمک کنند و یک نفر میت را نگه دارد و با هم هماهنگ باشند. حسینی و هادی پور دو المپین تکواندو ایران حتی در اردوهای تیم ملی نیز با هم تمرین می کردند و با خصوصیات اخلاقی هم آشنا هستند و این روش می تواند عملی موثر و مثبت باشد.

مربی تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: از فدراسیون تکواندو تشکر می کنم که برنامه های کادر فنی را تاجاییکه توانست نگذاشت کنسل شود و هر چیزی را که خواستیم در اختیار ما گذاشت و همچنین از سازمان تیم ملی،کسانی که به تیم ملی کمک می‌کنند و دلسوز هستند سپاسگزارم و قدردانی کنم.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول