اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

٤١٨ فرهنگی گنبدکاووس در آستانه بازنشستگی/ انصراف 155 نفر از بازنشستگی در سال جاری

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از قرار گرفتن 418 نفر از فرهنگیان این شهرستان در آستانه بازنشستگی خبر داد.

٤١٨ فرهنگی گنبدکاووس در آستانه بازنشستگی/ انصراف 155 نفر از بازنشستگی در سال جاری

کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس با اشاره به اینکه در سال‌های سختی از نظر تامین نیروهای انسانی مورد نیاز برای تعلیم و تربیت به سر می‌بریم، اظهار کرد: در برهه‌ای قرار داریم که شیب صعودی تعداد بازنشستگان فرهنگی تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید به موازات بازنشستگی فرهنگیان عزیز برای جایگزینی این عزیزان و مدیریت پرسنل اقدامات لازم را صورت دهیم، افزود: تا به امروز به لطف خدا و همکاری فرهنگیان عزیز توانسته‌ایم با همت والا مدیریت منابع انسانی را به بهترین نحو ممکن عملیاتی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در سال جاری با بازنشستگی ۴۱۸ نفر از فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس رو به رو خواهیم شد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را صورت دادیم تا با ارائه دلایل کافی و حساسیت شرایط همکارانمان را برای باقی ماندن یک سال دیگر در مسند معلمی اقناع کنیم.

نظرنژاد با اشاره به پیگیری‌ها و گفت و گوهایی که با تعدادی از مشمولان بازنشستگی در حوزه تعلیم و تربیت داشته است، گفت: خوشبختانه ۱۵۵ نفر از معلمان شهرستان بنا به پیشنهاد ما پذیرفتند که با ثبت ۳۱ سال خدمت در کارنامه خود، یک سال دیگر نیز به شغل شریف خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس جزو مهاجرپذیرترین شهرهای کشور به شمار می‌رود، اضافه کرد: در سال گذشته افزایش حدود ۵ هزار دانش آموز در گنبدکاووس تجربه کردیم و با آمار و ارقامی که داریم یقین بدانید تا ۶ سال آینده جمعیت دانش آموزی این شهرستان از گرگان نیز بالاتر خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با این روند بازنشستگی در کنار این تهدید فرصت بزرگی برای استخدام و جذب نیروهای جوان پدید می آید، تصریح کرد: امیدواریم در مسیر اشتغالزایی و جذب نیروهای جوان جدید بتوانیم در چارچوب قانون و ظرفیت‌های اعلامی گام‌های خوبی برداریم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول