اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف 7 میلیاردی محموله کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال کالای قاچاق از ۷ دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد. ‌

کشف 7 میلیاردی  محموله کالای قاچاق در محور گناوه به گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیقباد مصطفایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی چند عملیات به ۷ دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالای فاقد اسناد گمرکی، کشف و ضبط کردند.

مصطفایی گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده ۷ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال، برآورد شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا ۷ متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول