اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

وینیارسکی: شاید دوباره با ولازلی کار کنم/ فعلا همه چیز تحت تاثیر کرونا است

سرمربی تیم والیبال گدانسک گفت: شاید شرایط برای همکاری دوباره با ولازلی فراهم شود.

وینیارسکی: شاید دوباره با ولازلی کار کنم/ فعلا همه چیز تحت تاثیر کرونا است

به گزارش خبرگزاری فارس، ماریوش ولازلی، پشت خط زن با تجربه تیم والیبال اسکرابلچاتوف امسال بعد از حدود 15 سال حضور در این تیم اعلام کرد که می‌خواهد از اسکرابلچاتوف جدا شود. بسیاری این جدایی را خداحافظی ولازلی از والیبال تفسیر کردند، اما حالا خبرهایی در برخی رسانه های لهستانی درج می‌شود که هواداران بسیار جالب است.

برخی از رسانه های لهستانی مدعی شدند که ولازلی پس از جدایی از اسکرابلچاتوف می‌خواهد راهی گدانسک شود. این در حالی است که به نظر می‌رسد بارتوش فیلیپیاک هم تصمیم دارد از گدانسک جدا شده و به اسکرابلچاتوف برود.

میشائیل وینیارسکی، سرمربی تیم والیبال ترفل گدانسگ درمورد احتمال حضور ولازلی در این تیم اظهار داشت: ما با هم مدت زیادی را در تیم ملی و باشگاه اسکرابلچاتوف بازی و عنوان نایب قهرمانی جهان در سال 2014 را کسب کردیم. وضعیت کنونی ما هنوز مشخص نیست و همه چیز تحت تاثیر ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: ما هم مانند سایر باشگاه‌ها درگیر این ویروس هستیم و هنوز بودجه تیم‌ها برای فصل آینده به صورت واضح مشخص نشده است. نمی‌گویم که مکالمه‌ای با ولازلی نداشتم و شاید دوباره شرایط همکاری ما با هم فراهم شود، اما اکنون همه چیز معلق است و منتظر اعلام شرایط از سوی باشگاه هستیم.

اگر این اتفاق رخ دهد ولازلی فصل آینده شاگردِ هم بازیِ سابق خود در تیم ملی لهستان یعنی وینیارسکی خواهد شد. این دو بازیکن سال‌ها در کنار هم بازی کردند و و حالا یکی سرمربی و دیگری بازیکن خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول