اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کونارسکی: ترسی برای از دست دادن جایگاهم در تیم ملی ندارم

ملی‌پوش والیبال لهستان گفت: از اینکه حضورم در لیگ کره جنوبی موجب از دست رفتن جایگاهم در تیم ملی شود، ترسی ندارم.

کونارسکی: ترسی برای از دست دادن جایگاهم در تیم ملی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس، داوید کونارسکی، ملی پوش باتجربه والیبال لهستان یکی از گزینه‌های حضور در لیگ کره‌جنوبی است. او در این خصوص اظهار داشت: بدون شک کره جنوبی کشر جالبی برای بازی کردن خواهد بود، اما واقعیت این است که دلیل اصلی من برای حضور در این کشور مسائل مالی بود.

وی ادامه داد: من در فصول گذشته علاقه‌ای به حضور در لیگ این کشور نداشتم، اما امسال متوجه شدم که قراردادها به صورت دیگری بسته خواهد شد و به همین دلیل اگر انتخاب شوم، آماده حضور در لیگ کره‌جنوبی خواهم شد.

کونارسکی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان یک بازیکن باتجربه نمی‌ترسد که بازی در آسیا شانس حضورش در تیم ملی را کاهش دهد، تصریح کرد: من از این اتفاق نمی‌ترسم. من بازیکن باتجربه‌ای هستم و می‌دانم که چه شرایطی برایم بهتر است.

وی افزود: در سال 2018 که هینن سرمربی تیم ملی لهستان شد من در زراعت بانک ترکیه بازی می‌کردم. در همان زمان از او پرسیدم که آیا حضورم در تیم زراعت بانک مشکلی برای تیم ملی ایجاد می‌کند یا خیر که هینن گفت «برای من اصلا فرقی نمی‌کند که در چه تیمی بازی می‌کنید»، چون او اعتقاد داشت من بازیکن باتجربه‌ای هستم.

بازیکن تیم ملی والیبال لهستان عنوان کرد: من 31 سال سن دارم بنابراین اصول والیبالی را یک مربی از ابتدا به من یاد نمی‌دهد. من نظر هینن را هم در این خصوص پرسیده‌ام و با توجه به این شرایط تصمیم می‌گیرم. هدف من این است که بتوانم همیشه بازی کنم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول