اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اعزام های ورزشی دانشجویان به هیات های استانی واگذار می شود

اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون در سال جدید با تاکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام های فدراسیون به هیات های استانی با حضور اعضاء در محل فدراسیون برگزار شد.

اعزام های ورزشی دانشجویان به هیات های استانی واگذار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی،  اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون با موضوع بررسی تقویم سال 1399، انتخابات فدراسیون و طرح برگزاری المپیاد ملی با حضور اعضا در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای جلسه علیزاده سرپرست فدراسیون ضمن تقدیر از زحمات دهخدا رئیس پیشین فدراسیون  گزارشی از عملکرد سال گذشته فدراسیون ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از سال‌های خوب فدراسیون به دلیل کسب نتایج ارزشمند در مسابقات بین المللی بود که برای اولین بار با کمترین نفرات بهترین نتیجه را در یونیورسیاد کسب کردیم و همچنین حضور موفق در رویدادهای بین المللی و برای اولین بار شاهد حضور در لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان و کسب مدال در این رویداد بودیم.

وی افزود: دلیل این موفقیت ها عمل به توصیه سیاست های وزارت علوم و اسناد بالادستی برای حضور کیفی در رویدادها، حمایت‌های همه جانبه وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، حمایت‌های همه جانبه فدراسیون‌های ورزشی، به کارگیری کادر فنی متخصص و سرپرستان با تجربه و حضور موثر و فعال 5 بخش تربیت بدنی آموزش عالی در تحقق برنامه و اهداف برنامه راهبردی فدراسیون بود.

علیزاده بر تدوام این روند تاکید کرد: با توجه به بازخورد خوب واگذاری اعزام ها به بخش های مختلف در سال های گذشته قصد داریم در این دوره از ظرفیت ها و پتانسیل هیات های ورزشی استانی در اعزام رشته های مختلف به مسابقات برون مرزی استفاده شود. دیدگاه ما به بخش ورزش بانوان نگاه توسعه بخشی و عدالت محوری جهت حضور حداکثری بانوان در فعالیت های فدراسیون و اعزام ها استوار شده است.

علیزاده در ادامه در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گفت: علیرغم هماهنگی های بعمل آمده که مقرر شده بود انتخابات در هفته اول اردیبهشت برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه موفق به برگزاری مجمع نشدیم و امیدوارم که با کم شدن کرونا و صدور مجوز برگزاری جلسات از سوی مسئولین ذیربط بتوانیم در اولین فرصت بعد از هماهنگی های لازم مجمع انتخابات فدراسیون را برگزار نماییم.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با اشاره به کسب کرسی های بین المللی تاکید کرد: در بخش بین الملل هم باید حضور فعال و در کسب کرسی های بین المللی هم باید سهم بیشتری داشته باشیم، همچنین با توجه به شرکت دانشجویان و دانشگاهیان کشورمان در برنامه های آموزشی فیزو باید زمینه حضور و مشارکت بیشتردانشجویان دانشگاهیان را در نشست های علمی و آموزشی فدراسیون بین المللی دانشجویان جهان (فیزو) را فراهم کنیم تا نمایندگان کشورمان در این مجامع حضور فعال داشته باشند.

در ادامه این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه ها و کارهای انجام شده، در خصوص بررسی بودجه و تقویم پیشنهادی فدراسیون در سال 1399، طرح برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی با حضور کلیه بخش های آموزش عالی به بحث و تبادل نظر پرداختند که در پایان مقرر شد نمایندگان فنی بخش ها نظرات خود را به فدراسیون اعلام تا در جلسه آتی به هیات رئیسه ارائه گردد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول