اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پایان توزیع ۴۰۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در بندرماهشهر / اهدای 10 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر گفت: با برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان با توجه به هجوم ویروس کرونا در سطح خوزستان و الزام به رعایت مسائل بهداشتی تمامی بسته های معیشتی ضد عفونی شده و توزیع آن به پایان رسید.

پایان توزیع ۴۰۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در بندرماهشهر / اهدای 10 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان

کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر با اشاره به جایگاه مواسات در فرهنگ دینی اظهار داشت: کمک به محرومان و نیازمندان از وظایف اولیه انقلاب اسلامی است، مواسات به معنای همدردی و یاری رساندن به دیگران و شریک کردن دیگران در مال است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد.

وی در ادامه به تشریح جزئیات برگزاری این رزمایش پرداخت و گفت: در رزمایش مرحله اول بیش از ۲۵۰۰بسته معیشتی و در مرحله دوم ۴۰۵۰بسته دیگر به همراه 10 سری جهیزیه ویژه زوج های کم برخورددار، به همت اهالی شهرستان حوزه اصناف شرکتهای مستقر در منطقه ویژه امام جمعه شهرهای بندرماهشهر بندرامام شهرک آیت الله طالقانی و شهر شهید چمران و همکاری فرمانداری بین نیازمندان در 60 واحد مسکونی و 29 منطقه توزیع شد.

هادی مقدم مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان بندرماهشهر نیز به خبرنگار فارس گفت: در کنار جمع آوری و توزیع بسته های  رزمایش مواسات و همدلی پویش بخشیدن بدهی های نیازمندان در  مغازه های ارزاق و خواربار بخشش اجاره بهاء آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا از جمله کارهای بود که بر آن تمرکز داشته و خوشبختانه با استقبال بی نظیری همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع بسته های همچنان ادامه دارد و خوشبختانه بسیجیان آموزش دیده در مسائل بهداشتی کار توزیع را با همکاری گروه های جهادی بعهده داشتند و با روشهای متعددی تمامی بسته را بصورت بهداشتی در حوزه های تابعه بسته بندی کرده و به نیازمندان  تقدیم کردیم.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول