اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وعده پیگیری تکمیل تالار مرکزی ساری

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی قول پیگیری تکمیل امور تالار مرکزی ساری را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران داد و ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد گشایشش باشیم.

وعده پیگیری تکمیل تالار مرکزی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس، منصورعلی زارعی نماینده منتخب مردم شهرستان ساری و میاندورود طی دیداری در دفتر مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران بر اتمام تالار مرکزی ساری تاکید کرد و گفت: این پروژه به مراحل پایانی خود نزدیک شده و امیدواریم با حمایت بیشتر دولت و پی‌گیری‌های این مرکز مهم فرهنگی هنری در مرکز استان باشیم.

وی درخصوص مسائل دیگر فرهنگی، به ویژه در بخش آسیب‌های اجتماعی با منصورعلی زارعی به تبادل نظر پرداخت.

در ادامه، نماینده منتخب مردم شهرستان ساری و میاندورود ضمن سپاس از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به ویژه در ایام فراگیری ویروس کرونا و آرزوی توفیق بیشتر در اجرای مأموریت‌های فرهنگی و هنری، بخش فرهنگ و هنر را از بخش‌های مهم جامعه برشمرد و گفت: این بخش قشر بزرگی از جامعه به ویژه جوانان را دربر می‌گیرد و تأثیرگذاری آن در مسائل گوناگون اجتماعی برکسی پوشیده نیست و اگر به آن کم توجهی شود، جامعه دچار آسیب‌های جبران ناپذیری خواهد شد.

این منتخب تصریح کرد: وظیفه همه ما و مسؤولان است که به مسائل فرهنگی جامعه توجه بیشتر داشته و در این راستا هرگونه حمایت و پی‌گیری که لازم باشد انجام می‌دهیم.

وی همچنین قول پی‌گیری امور تکمیل تالار مرکزی ساری را داد و ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد گشایش آن باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول