اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کار شهرداری ساخت موزه نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به تبدیل کارخانه سیمان به موزه سیمان گفت: کار شهرداری ساخت موزه نیست.

کار شهرداری ساخت موزه نیست

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: راجع به موزه سیمان ری باید به شهرداری تهران تذکر بدهم.

وی افزود: شهرداری تهران کارش موزه داری نیست و باید به این فکر کنیم که قرار است با موزه شدن کارخانه سیمان چه اتفاقی در کل شهر بیفتد زیرا شهرداری نسبتش با کل شهر تهران است.

مسجد جامعی گفت: قرار نیست شهرداری تهران هزینه ساخت و ساز در کارخانه سیمان ری را بدهد و قرار بوده است که وزارت صنعت و معدن این کار را انجام بدهد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در کنار کارخانه سیمان شهر ری ما چشمه علی را داریم و یک اثر هم مربوط به دوره اشکانیان است که قدمت تاریخی دارد.

وی افزود: در آن منطقه ما موضوعات مهمی داریم که اگر قرار است شهرداری به موضوعی بپردازد بهتر است به آنها بپردازد زیرا ساخت موزه آن هم موزه سیمان ربطی به شهرداری ندارد.

مسجد جامعی گفت: اولا باید به فکر استحکام بخشی به کارخانه سیمان باشیم زیرا این ساختمان صد ساله است و در معرض از بین رفتن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول