اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کلوس: لغو لیگ ملت‌های والیبال هوشمندانه‌ترین تصمیم بود

مدافع تیم ملی والیبال لهستان گفت: در شرایط کنونی لغو رقابت‌های لیگ ملت‌ها هوشمندانه‌ترین تصمیم فدراسیون جهانی بود.

کلوس: لغو لیگ ملت‌های والیبال هوشمندانه‌ترین تصمیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس، کارول کلوس، مدافع ملی‌پوش تیم والیبال اسکرابلچاتوف درمورد لغو رقابت‌های لیگ ملت‌ها از سوی فدراسیون جهانی والیبال اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فکر می‌کنم لغو این رقابت‌ها تصمیم درستی بود. این هوشمندانه‌ترین تصمیمی بود که مسئولان می‌توانستند بگیرند.

وی ادامه داد: با شرایطی که کشورهای مختلف دارند راه دیگری هم وجود نداشت و من شک ندارم هیچکس بابت این تصمیم فدراسیون جهانی را مقصر نمی‌داند و گلایه‌ای ندارد. بدون شک در این شرایط همه دچار ضررهای مالی می‌شوند و هواداران بسیار ناراحت خواهند بود، اما سلامتی مردم و ورزشکاران از همه چیز مهمتر است.

مدافع ملی‌پوش تیم والیبال اسکرابلچاتوف درمورد روند آماده‌سازی تیم ملی لهستان برای رقابت‌های المپیک، گفت: من فکر می‌کنم برگزاری بازی‌های دوستانه در این شرایط ممکن نیست، اما با توجه به اینکه مردم دوست دارند ورزشکاران خود را ببینند پیشنهادی دارم.

کلوس افزود: پیشنهاد می‌کنم چند دیدار دوستانه درون تیمی برگزار شود. به عنوان مثال ملی‌پوشان که در لیگ لهستان بازی می‌کنند مقابل بازیکنانی که خارج از کشور بازی می‌کنند قرار بگیرند؛ البته این تنها یک پیشنهاد است و تقسیم بازیکنان به هر صورتی امکان‌پذیر است. با این شرایط مردم می‌توانند ملی‌پوشان خود را ببینند و ما هم چند بازی بی‌دردسر دوستانه برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول