اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کمک مؤمنانه|توزیع بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی به‌جز بسته‌های معیشتی غیر رسمی که تهیه و توزیع شد بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان و افراد آسیب‌دیده قرار گرفت.

کمک مؤمنانه|توزیع بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در آیین مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در فراهان و افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی شهرستان اظهار کرد: انسان در سراسر زندگی خود در امتحان‌های بزرگ الهی قرار دارد و آن چیزی که خداوند از انسان در امتحانات الهی انتظار دارد عمل صالح می‌باشد که اخلاص در نیت و تقوای در عمل از مهمترین شروط عمل صالح است.

وی افزود: در چهل سال گذشته ملت ایران از امتحانات بزرگی پیروز بیرون آمدند و عمل صالح خوبی هم در این امتحانات از خود نشان دادند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران در این چهل سال انقلاب توانستند تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند و یک نمونه مهم آن دفاع مقدس بود که دشمن برای نابودی انقلاب به میدان آمد و ملت توانست این حادثه را به یک صحنه زیبایی تبدیل کند.

 

کریمی اضافه کرد: در دفاع مقدس ملت ایران با دفاع مؤمنانه‌ای که از خود نشان دادند صحنه‌هایی برگرفته از عاشورا را رقم زدند و حضور و کمک مردم تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد و ملت ایران از دل مشکلات در طی این چهل سال پیشرفت‌ها را کسب کرد.

وی ادامه داد: ویروس کرونا علیرغم تلخی‌هایی که داشت صحنه‌های زیبایی از خدمت‌رسانی و مجاهدت مردم را به صحنه گذاشت و بار دیگر جوانان را با همت‌های جهادی به میدان آورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: حضور گروه‌های مردمی و اقشار مختلف مردم از جامعه پزشکی تا طلاب، بسیجیان، دانشجویان و اصناف نیازمندی‌ها در کشور و خلأهای موجود را رفع کرد.

کریمی تأکید کرد: هدایت‌های مقام معظم رهبری راه روشنی برایمان هموار کرد و بسیج مردمی را در کشور به وجود آورد.

وی افزود: مدیریت اسلامی نشان داد علیرغم تهدیدات، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی در برابر بحران‌ها بسیار کارآمد است و برتری ایران اسلامی در موضوع کرونا در برابر سایر کشورها به‌وضوح مشخص شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: این‌گونه آزمایشات ترویج معروفی است که برگرفته از ماهیت دین اسلام و انقلاب است و مشارکت بی‌نظیر ملت در این روزها نشان داد مردم ایران برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

کریمی خاطرنشان کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی به جز بسته‌های معیشتی غیررسمی که تهیه و توزیع شد بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان و افراد آسیب‌دیده قرار گرفت که امروز هم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم رزمایش آغاز شده است که مرحله سوم آن نیز در عید سعید فطر برگزار خواهد شد و بنا داریم این کار خداپسندانه تا عادی شدن شرایط ادامه داشته باشد.

وی گفت: تجربه نشان می‌دهد آن چیزی که در توان و میدان داریم اگر پای کار بیاوریم خداوند هم کسری‌ها را جبران خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: این رزمایش یک فرصت مغتنم و ارزشمند است که همه باید در حد توان خود از این فرصت به دست آمده استفاده کنند و نباید امروز از این فرصت ارزشمند غافل شویم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول