اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

جان‌کوتز: توکیو می‌تواند بهترین بازی‌های المپیک باشد

رئیس کمیته المپیک استرالیا گفت: من مطمئن هستم توکیو یکی از بهترین بازی‌های المپیک خواهد بود و حتی می‌تواند سیدنی را پشت سر بگذارد.

جان‌کوتز: توکیو می‌تواند بهترین بازی‌های المپیک باشد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از firstpost، جان کوتز رئیس کمیته المپیک استرالیا پیش‌بینی کرد بازی‌های المپیک توکیو که سال آینده به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود، یکی از بزرگترین بازی‌ها خواهد بود.

این مقام استرالیایی که مسئولیت نظارت بر بازی‌های المپیک توکیو را در IOC دارد، در نشست سالیانه اعلام کرد او امیدوار است که توکیو جای سیدنی را در برگزاری هر چه بهتر بازی‌ها بگیرد.

در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک 2000 سیدنی، خوان آنتونیو سامارانش مراسم این بازی‌ها را بهترین رویداد در طول تاریخ برگزاری المپیک توصیف کرد.

جان کوتز در این باره اظهار داشت: از آنجا که همه ما باید بیشتر از انتظار برای المپیک صبر کنیم، اما اعتقاد داریم توکیو یکی از بهترین بازی‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: همیشه می خواهیم به سمت بهتر شدن پیش برویم. من آنقدر درگیر توکیو بودم و متعهد هستم که سرمایه گذاری شخصی زیادی در آنجا داشته باشم. بسیار مشتاق موفقیت این بازی‌ها هستم و فکر می کنم می تواند موفق باشد. پیروزی بر ویروس کرونا یک جشن خواهد بود. 

عنوان "بهترین رویداد" برای توکیو از زبان کوتز در حالی مطرح شده که این بازی‌ها در سال 2021 برگزار خواهد شد که تعویق آن هزینه‌های زیادی را برای ژاپن به دنبال خواهد داشت.

ژاپن برای بازی‌های المپیک 12.6 میلیارد دلار هزینه کرده که با تاخیر یک ساله احتمالا هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

برآوردها حاکی از این است هزینه‌های اضافی بین 2 تا 6 میلیارد دلار باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول