اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین اخبار از زمین‌لرزه تهران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین وضعیت زلزله بامداد امروز تهران، گفت: یک نفر جان خود را از دست داده و 11 نفر آسیب دیده‌اند؛ البته شرایط رو به ثبات پیش می‌رود.

آخرین اخبار از زمین‌لرزه تهران

حامد سجادی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت زلزله شب گذشته در استان تهران، اظهار داشت: استان های البرز، قم، سمنان و مازنداران به عنوان استان های معین و نیز هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: یک نفر جان باخته است و 11 نفر مصدوم شده اند که بیشتر آنها نیز در اثر ترس و اضطراب حاصل از زلزله بوده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه 20 پس لرزه بالای 2 ریشتر تاکنون داشته ایم، گفت: بیشترین شدت پس لرزه ها 3.9 بوده است.

سجادی افزود: بر اساس اطلاعات مرکز لرزه نگاری شرایط رو به کاهش است و رو به ثبات پیش می رویم، اما نیروهای امدادی و مرکز کنترل سازمان امداد و نجات در آماده باش کامل بسر می برند.

وی یادآور شد: هنوز ارزیابی های خسارات انجام نشده است و این کار نیز برعهده دستگاه های دیگری همچون بنیاد مسکن و مدیریت بحران است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: ریزش آواری در منطقه فشم داشتیم که در یکی از لاین های جاده بود و مشکل خاصی نبوده و  نیروهای امدادی در حال پاکسازی آن هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول