اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تخریب ۳/۵ هکتار باغ ویلای غیرمجاز در پیشوا/ دادستان: مسؤولان و ادارات در این زمینه بی‌تقصیر نیستند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا در تخریب ۴۰باغ ویلای غیرمجاز در روستای پلنگ دره پیشوا گفت: این حجم تخلفات در حوزه اراضی بدون پشتیبانی و پشتوانه برخی ادارات و مسؤولان تحقق نخواهد یافت.

تخریب ۳/۵ هکتار باغ ویلای غیرمجاز در پیشوا/ دادستان: مسؤولان و ادارات در این زمینه بی‌تقصیر نیستند

خبرگزاری فارس از پیشوا: بعدازظهر امروز با حضور مرتضی طهماسبی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا، علی عابدی ثمرین مدیر جهادکشاورزی شهرستان پیشوا و عوامل نیروی انتظامی ۴۰ باغ ویلای غیرمجاز به مساحت ۳ و نیم هکتار تخریب شد. 

مردم و اهالی روستا از اجازه ساخت به سوءاستفاده کنندگان و فروش این املاک به آن‌‌ها توسط سودجویان و عدم اخطار

برای تخریب گلایه داشتند که علی عابدی ثمرین مدیر جهادکشاورزی شهرستان پیشوا در پاسخ اظهار کرد: از ابتدا نظارت، اخطار و ابلاغ لازم انجام می‌شود ولی سوءاستفاده کنندگان به دلیل سودجویی تمکین نمی‌کنند.

با درخواست مردم به دستور دادستان تخریب سایر باغ ویلاهای غیرمجاز در روستای پلنگ دره به تعویق افتاد و مرتضی طهماسبی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا در جمع مردم و خبرنگاران این اقدام را برای دفع ضرر عنوان کرد و گفت: ولی به طور سخت و مستمر با همکاری نیروی مقتدر انتظامی این کار پیگیری می‌شود.

وی از این همه ساخت و ساز گله کرد و ابراز داشت: مسؤولان امر در این زمینه بی‌تقصیر نیستند و این حجم تخلفات در اراضی پیشوا بدون پشتیبانی و پشتیبانی برخی ادارات و مسؤولان تحقق نخواهد یافت.

دادستان جدید پیشوا به مردم که نسبت به آگاهی نداشتن از غیرمجاز بودن این باغ‌ها و اجازه ساخت به سوءاستفاده کنندگان داده شده معترض بودند، گفت: اگر فروشنده با علم و آگاهی کسی را به دام انداخته حتماً در مراجع قضایی با طرح دادخواست شکایت کیفری کرده و نسبت به اموالی که تلف شده اقدام کنند.

مردم روستای پلنگ دره پیشوا از مجوز ساخت و اجازه خرید و فروش این اراضی غیرمجاز به سودجویان و عدم اخطاریه‌های لازم قبل تخریب اعتراض و گله داشتند.

  انتهای پیام/۶۷۰۵۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول