اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سیچلو: تماسی با من گرفته نشده است/ شاید با ولاسکو حرف زده‌اند

مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مذاکره و بازگشت به ایران تماسی با من گرفته نشده است.

سیچلو: تماسی با من گرفته نشده است/ شاید با ولاسکو حرف زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال روز گذشته درمورد بازگشت احتمالی خوان سیچلو به ایران و نشست روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: در مقطعی که ولاسکو سرمربی تیم ملی بود، سیچلو با وی کار می‌کرد و کمک‌های قابل توجهی هم به ولاسکو ‌کرد. یکی از موضوعات مهم برای ما این است که اگر قرار باشد با مربیان داخلی کار کنیم در کنارشان امثال ولاسکو را بیاوریم و در غیر اینصورت از افرادی استفاده کنیم که در تمرینات یا آنالیز بتوانند به تیم ملی ایران کمک کنند.

خوان مانوئل سیچلو، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که در سال‌های اخیر در لیگ ایتالیا فعالیت می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط قراردادش با باشگاه والنتینای ایتالیا اظهار داشت: سری آ نیمه‌کاره ماند و قرارداد من با این تیم به پایان رسیده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ولاسکو در ارتباط است یا خیر، گفت: این روزها صحبتی با ولاسکو نکرده‌ام و از این موضوعات بی‌خبر هستم.سیچلو در خصوص اینکه آیا برای حضورش در تیم ملی والیبال ایران مذاکراتی با وی انجام شده است یا خیر، تصریح کرد: تاکنون تماسی از ایران با من گرفته نشده و صحبتی در این خصوص با من نشده است. شاید مسئولان با ولاسکو تماس گرفته‌اند.

تیم والیبال سیه‌نا با هدایت خوان مانوئل سیچلو و حضور سعید معروف، پاسور ایرانی‌اش در رقابت‌های سری آ ایتالیا نتوانست نتایج چندان خوبی کسب کند و در نهایت به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. با اتمام مسابقات سری آ سیچلو برای فصل بعد هم تیمش را انتخاب کرد وبه تیم والنتینا پیوست.

 

سیچلو سیه‌نا را از «سری ب» به لیگ برتر آورد و همان فصل دوباره به دسته پایین‌تر سقوط کرد. او در سال 2012 هم همین کار را با تیم مولفتا کرده بود.

والنتینا از جمله تیم‌هایی بود که در فصل گذشته بسیار خطر سقوط را احساس کرد و سرانجام با تغییر مربی و به خدمت گرفتن دانیله بانیولی در دو ماه آخر فصل، در ردۀ دوازدهم جدول قرار گرفت و از سقوط نجات یافت، اما در فصل نیمه‌تمام امسال این تیم یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سقوط به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول