اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

لغو مناجات‌خوانی محمود کریمی در رسانه ملی و بازگشت این مداح به فضای مجازی

برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت 30 شب در حرم امام رضا(ع) برگزار و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجادشده برای این مداح، لغو شد.

لغو مناجات‌خوانی محمود کریمی در رسانه ملی و بازگشت این مداح به فضای مجازی

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) که پیش از این اعلام شده بود به مدت ۳۰ شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود، بعد از حواشی ایجاد شده برای این مداح لغو شد.

براساس این گزارش، این مداح اهل بیت (ع) شب هشتم ماه رمضان طی برنامه مناجات‌خوانی خود حکایتی در خصوص تحول یک فرد قمارباز در هیأت نقل کرد که با حواشی بسیاری مواجه شد؛ به‌طوری که او فردای آن شب در همین برنامه نسبت به این حکایت توضیحاتی ارائه کرد. با این وجود برنامه مناجات‌خوانی شب گذشته محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به صورت ضبط شده روی آنتن رفت.

آستان قدس رضوی و رسانه ملی تاکنون در خصوص پایان پخش این برنامه اعلام نظر رسمی نکرده‌اند و معلوم نیست این برنامه از سوی کدام یک از این دو لغو شده است.

بعد از این اتفاق، کانال اطلاع‌رسانی هیأت رایةالعباس (ع) اعلام کرد: از امشب مراسم مناجات‌خوانی محمود کریمی در قالب حسینیه مجازی در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار خواهد شد و از صفحه اینستاگرام fotros.official@ و سایت fotros.ir پخش زنده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول