اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

قدردانی اهالی فرهنگ و هنر از مدافعان سلامت

جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در پیام هایی قدردانی خود را از مدافعان سلامت کشور اعلام کردند.

قدردانی اهالی فرهنگ و هنر از مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگار تئاتر و سینمای فارس، این هنرمندان در پیام های خود ضمن قدردانی از تلاش های پزشکان و پرستاران و سایر زحمت کشان درمانی از خداوند برایشان طلب طول عمر و بازگشت سریعتر به آغوش خانواده کردند. از جمله این هنرمندان و اهالی فرهنگ شامل:

*احترام برومند

سپاسگذار کادر بهداشتی و درمانی کشورمان هستیم که همه تلاش خود را به کار بردند تا ما این بحران را با کمترین صدمه پشت سر بگذاریم.

*علی اوجی

از تک تک نیروهای بهداشت و درمان که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند بخاطر تلاش ها و زحمات شان تشکر میکنم و قدردان آنها هستم.

*حمیدرضا بیدقی

آرزوی ما برای شما که جانتان را به خطر انداختید و در کانون مبارزه با این ویروس هستید، سلامتی ، طول عمر و بازگشت شاد به خانه است.

*کیوان ساکت

کادر بهداشتی و درمانی این روزهای دشوار، به جای فرار از دشواری ها و بیماری ها، در کنار مردم بیمار بودند و در درمان آنها به جد کوشیدند، ما قدردان شما هستیم.

*علی اکبر قربانی

پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در این روزها با فداکاری و از جان گذشتگی حافظان سلامت و جان مردم هستند.

*چنگیز جلیلوند

در این دوران وانفسا، فرشته های سفیدپوش، شبانه روز تلاش می کنند و جانشان در کف دست هایشان است و به هم نوعانشان کمک می کنند. این معجزه است.

 

*امین غفاری

ما قدردان زحمات و تلاش های سفیران و قهرمانان سلامت هستیم که این روزها با به خطر انداختن جان شان سخت در حال نبرد با ویروس کرونا هستند.

*عبدالجبار کاکایی

اتفاقی که بر کشور ما رفت و حوادثی که پیش آمد و فداکاری هایی که نشان داده شد، باعث شد ما مدافعان سلامت را حبیبان قلوب خویش احساس کنیم. امیدوارم دم گرم ایزدی شان برای ما همچنان راهگشا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول