اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احمدوند: مسئولان تنیس به فکر مسائل غیر ضروری هستند

سرمربی سابق تیم ملی تنیس گفت: مسئولان فدراسیون به جای عمل به تعهدات و پرداخت بدهی‌ها به فکر مسائل غیرضروری هستند.

احمدوند: مسئولان تنیس به فکر مسائل غیر ضروری هستند

سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه فدراسیون حقوق‌مان را پرداخت نکرده است، اظهار داشت: بعد از مسابقات دیویس کاپ پیگیر حقوق‌هایمان هستیم، اما هنوز بعد از یک سال به نتیجه نرسیده است. کسی که مسئولیت فدراسیون را برعهده می‌گیرد، مسئول بدهی‌ها و تعهدات قبلی فدراسیون است، اما نمی‌دانیم چرا نامنی، سرپرست فدراسیون در این 8 ماه کاری نکرده.

وی ادامه داد: او در ابتدای حضورش گفت بررسی می‌کنیم، اما چطور در این 8 سال بررسی‌ها به پایان نرسیده و حقوق من و بازیکنان تیم ملی پرداخت نمی‌شود؟ متاسفانه به جای اینکه به تعهدات فدراسیون عمل کنند به فکر مسائل غیرضروری در این شرایط مانند انتخاب سرمربی جدید هستند.

سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: مگر مسابقه‌ای قرار است برگزار شود؟ اصلا تیم ملی داریم؟ مگر مشکل تنیس ایران سرمربی است؟ هرجا می‌روند می‌گویند احمدوند سرمربی تیم ملی نیست. خود من که گفته بودم بعد از دیویس کاپ استعفا می‌دهم.

احمدوند با اشاره به اینکه کارمندان فدراسیون حقوق و مزایای خود را سر وقت می‌گیرند، اما برای سرمربی و بازیکنان تیم ملی پرداخت نمی‌شود، عنوان کرد: هنوز بازیکن تیم ملی حقوق دو سال قبل خود را نگرفته است. خود من از جیبم برای تیم ملی هزینه کردم و فاکتورش هم موجود است، اما آن را هم نمی‌دهند. مگر از جیب خودشان می‌خواهند پرداخت کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول