اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

افتخاری: شرکت توسعه تعارفی با من ندارد/ دیزین سالها مرجعی برای خوردن برخی افراد بود

رئیس فدراسیون اسکی گفت: شرکت توسعه با ما تعارف ندارد، درآمدها را می‌بیند و بعد تصمیم می‌گیرد.

افتخاری: شرکت توسعه تعارفی با من ندارد/ دیزین سالها مرجعی برای خوردن برخی افراد بود

سید عبدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه شنیده شده ویروس کرونا باعث فسخ قرارداد شما با شرکت توسعه نشده و با توجه به اینکه این پیست برای شما درآمد نداشته مجبور به فسخ شدید، اظهار داشت: ما پیست را آبان ماه تحویل گرفتیم، البته بحثی بود که آن را به هیات البرز واگذار کنیم، حتی در شرایط قرار گرفتیم که کار واگذاری انجام شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام پیست‌ها تعطیل شدند.

* قرار بود دیزین تا 1400 به البرز داده شود

افتخاری خاطرنشان کرد: بحثی پیش از این مطرح بود مبنی بر اینکه ما قرارداد را فسخ کنیم و بعد 3 ساله از کانال فدراسیون به هیات البرز داده شود. آنها می‌گفتند یکسال منفعتی نداریم و می‌خواستند دو ساله پیست را بگیرند. جمع‌بندی این شد که ما قرارداد را فسخ کنیم و این پیست تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به البرز داده شود. حتی یک درخواست فسخ هم در سیستم ما هست اما بعد از اینکه مشکل کرونا پیش آمد پیش‌بینی کردیم ۱۰ روز پیست تعطیل باشد. فکر می کردیم زودتر این مشکل حل شود اما با ادامه شیوع ویروس من در تاریخ ۱۷ اسفند درخواست فسخ دادم. جمع بندی شده دیزین آزاد و به صورت مناقصه دو - سه ساله واگذار شود.

* حساب و کتاب‌های ما مشخص است

وی افزود: شرایط به گونه ای پیش رفت که قرار شد ما قرارداد را فسخ کنیم. از اسفندماه شرکت‌توسعه وارد عملیات شده تا فرآیند مزایده را انجام دهد. طبق قراردادی که با شرکت توسعه داشتیم بر مبنای آن باید حساب و کتاب صورت بگیرد. کارشناس رسمی دادگستری نظر خود را داده، بر مبنای آن کار قانونی انجام می شود.

* به کسی خارج از چارچوب بلیت رایگان نداده‌ایم

رئیس فدراسیون اسکی در پاسخ به این سوال که شنیده شده شما به افراد زیادی بلیت رایگان داده‌اید عنوان کرد: ما هیچ گونه بلیت خارج از چارچوب به کسی ندادیم، البته اهالی دیزین همیشه رایگان از آن استفاده می کردند. کمیته‌های ما بر اساس درجه‌بندی از تخفیف بلیت استفاده می‌کردند مثلاً روسای کمیته‌ها تخفیف ۱۰۰ درصد داشتند. دیزین امسال به بهترین نحو مدیریت شد، بلیت فروشی هم الکترونیکی بود به همین دلیل تمام حساب - کتاب‌ها و هزینه و درآمد معلوم بود.

 

* دیزین مرجعی برای خوردن برخی افراد بود

افتخاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه شما رستوران ها و تبلیغات را از طریق مزایده واگذار نکرده اید تصریح کرد: همه این کارها طبق فراخوان روزنامه و مزایده انجام شده است. دیزین سال ها مرجعی برای خوردن برخی از افراد بود. قرار نبود ما پیست‌داری کنیم اما افرادی که از هیات البرز معرفی شدند واجد شرایط نبودند. بررسی‌ها انجام گرفت آنها خواستار اداره پیست شدند حتی صورتجلسه هم در این خصوص انجام شد اما در این فاصله با کرونا روبرو شدیم. قرارداد ما هم بر مبنای کرونا فسخ شده است.

* اجاره ما بیش از 4 میلیارد بود

وی همچنین درباره اینکه اجاره شما به شرکت توسعه چقدر بود گفت: اجاره ما ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در یک فصل بود اما در واقع ۴۰ درصد از زمان مفید در پیست را استفاده کردیم. شرکت توسعه هم تعارفی با بنده ندارد. منابع درآمدی ما را می بیند و تصمیم می‌گیرد. جلساتی هم با مسئولان شرکت‌توسعه داشتیم. در نهایت اینکه فدراسیون و شرکت توسعه همه زیر مجموعه وزارت ورزش هستند. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول