اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تقدیر از معلم قهرمان در روز معلم/ محمدی: ارزشمندترین هدیه عمرم را گرفتم+عکس

مدافعین سلامت بیمارستان امام خمینی از پیشکسوت ورزش جانبازان و معلولین قدردانی کردند.

تقدیر از معلم قهرمان در روز معلم/ محمدی: ارزشمندترین هدیه عمرم را گرفتم+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، چندی پیش، با شیوع بیماری کرونا و همزمان با جانفشانی‌های کادر درمان کشورمان، حسن محمدی پیشکسوت تیم ملی، مربی والیبال نشسته، معلم و مدیر مدرسه، مدال طلای مسابقات جهانی برزیل خود و تندیس مبارک آستان قدس رضوی را به پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) در محلات اهدا کرد. بعد از چند گذشت چند هفته این بار کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان در یک اقدام متقابل برای ارج نهادن به این پیشکسوت ورزشکار از وی تقدیر کردند.

همزمان با 12 اردیبهشت و گرامیداشت روز معلم، کادر سلامت بیمارستان امام خمینی(ره)، با حضور در منزل این قهرمان ضمن تبریک روز معلم، از او تشکر کردند.

پرستاران این بیمارستان با امضای جملات یادگاری بر روی لباس حفاظت فردی کادر درمان، اهدای گل و لوح تقدیر از این معلم، مربی و پیشکسوت تیم ملی قدردانی نمودند.

محمدی در این خصوص گفت: من انتظار این هدیه و تقدیر را نداشتم اما فکر می‌کنم ارزشمندترین هدیه روز معلم دوران کارم را امروز گرفتم و از این بابت خدا را شاکرم.

وی تاکید کرد: کرونا با مشکلاتی که ایجاد کرد برای همه‌ی ما درس‌هایی ارزشمندی به همراه داشت.‌ یادگیری و آموزش هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من باور دارم قهرمانان کشورم در این مقطع به راستی کادر درمان ما هستند و شایسته مدال طلا و تقدیر.

 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول