اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آغاز توزیع 10 هزار بسته معیشتی در رزمایش« کمک مومنانه» در استان ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: با توجه به فرمان رهبر انقلاب نظر به انجام رزمایش « کمک مومنانه»، توزیع 10 هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز شده است.

آغاز توزیع 10 هزار بسته معیشتی در رزمایش« کمک مومنانه» در استان ایلام

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عصر امروز در مراسم توزیع بسته‌های رزمایش کمک مومنانه و پویش امید و همدلی استان ایلام گفت: خدا را شاکریم که پس از فرمان رهبر انقلاب تحقق آن را در استان ایلام شاهد هستیم.

وی افزود: این حرکت یک اقدام جمعی و با همراهی همه مردم و مسوولین است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) بیان داشت: سهم بسیج در برگزاری این رزمایش به واسطه نگاهی که رهبر انقلاب به آن دارد بیشتر است.

وی تصریح کرد: ما در وهله اول نتوانستیم رزمایش استانی، همزمان با دیگر استان‌ها انجام دهیم و امروز سعادت انجام آن را داشتیم.

شاکرمی در ادامه اظهار کرد: این رزمایش نه اولین حرکت و نه آخرین است بلکه این حرکت‌ها را ادامه می دهیم و از حضور پر برکت همه و بانیان این اقدام تشکر می‌کنیم چراکه استان ایلام موقفگاه‌های ارزشمندی را پشت سر نهاده است و این استان با جمعیت ۱۶۰ هزار نفر توانست لشکر تشکیل دهد و همه این اقدامات در مسیر نورانی شهیدان است.

وی خاطر نشان کرد: ما اولین استانی هستیم که رزمایش ضدعفونی را با همه ظرفیت، در چندین مرحله انجام داده ایم و ما در روزهای اول هر آنچه در توان داشتیم را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قراردادیم و با ورود بسیج به موضوع غربالگری به استان اول در این زمینه در کشور مبدل شدیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود: در راستای فرمایش رهبر انقلاب با مضمون رزمایش کمک مومنانه بسیج آستین همت را بالا زد و این رزمایش را در استان رقم زد. پویش امید و همدلی نیز قبل از این رزمایش در استان ایجاد شده بود که با این رزمایش هم افزایی صورت گرفت و کار پیش رفت و حاصل پویش امید و همدلی و کمک مومنانه مجموعا ده هزار بسته برای نیازمندان در استان ایلام شد.

انتهای پیام/9807/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول