اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بی‌دفاع‌ترین تیم‌ها مقابل مسی / آمار دقیق گل‌های ستاره بارسا در لیگ قهرمانان اروپا

لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا در مجموع ۱۱۷ گل به ۴۲ تیم متفاوت به ثبت رسانده است.

بی‌دفاع‌ترین تیم‌ها مقابل مسی / آمار دقیق گل‌های ستاره بارسا در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، لئو مسی در لیگ قهرمانان اروپا در مجموع 11950 دقیقه بازی کرده و توانسته 117 گل به ثمر رساند. به عبارتی دیگر مسی در هر 102 دقیقه و 8 ثانیه در لیگ قهرمانان یک گل به ثبت رسانده است.

این تعداد گل را ستاره بارسا به 42 باشگاه متفاوت از 16 کشور مختلف زده است. تنها تیم هایی که در لیگ قهرمانان اروپا از گزند مسی در امان بوده اند به عدد 6 می رسد. تیم های اتلتیکومادرید، بنفیکا، اینترمیلان، ناپولی، روبین کازان و اودینزه تنها تیم هایی هستند که مقابل مسی به عبارتی کلین شیت کرده اند.

البته از بین این تیم ها، اتلتیکومادرید و اینترمیلان در جایگاه برتر قرار دارند و در 4 بازی توانسته مقابل مسی کلین شیت کنند. مسی مقابل چلسی بیشتر از هر تیمی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته و در 2 بازی اخیر توانسته طلسم عدم گلزنی خود را بشکند و 3 گل به ثمر رساند.

ژولیو سزار از اینترمیلان و سرجیو ریژیکوف از روبین کازان نیز بهترین گلرهایی هستند که مقابل مسی توانسته اند کلین شیت کند.

مسی بیشتر از هر تیمی مقابل آرسنال گلزنی کرده است. وی در 447 دقیقه توانسته 9 گل به ثمر رساند.به عبارتی دیگر مسی مقابل تیم لندنی در هر 49 دقیقه یک گل به ثبت رسانده است.

تیم های سلیتک و میلان با 8 گل، لورکوزن با 7 گل، آژاکس و منچسترسیتی با 6 گل، لیون با 5 گل، اسپارتاک مسکو، آیندهوون، پاری سن ژرمن، پاناتیانکوس، منچستریونایتد، بایرن مونیخ با 4 گل در مقام های بعدی ایستاده اند.

در انتها نیز می تواند به گل های مسی به تفکیک کشور را نیز مشاهده کنید. ستاره بارسا به تیم های انگلیسی 26 گل در 34 بازی به ثمر رسانده است. به عبارتی در هر 101 دقیقه  و 12 ثانیه مقابل تیم های انگلیسی گلزنی کرده است.

تیم هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان و فرانسه نیز به ترتیب در جایگاه های بعدی میزان گلزنی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول