اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی اصفهان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیأت‌های ورزشی شمشیربازی، کاراته و بدمینتون نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارند، مشکل مجمع کاراته حل شده است و در اولین زمان مجمع انتخاباتی این هیأت برگزار می‌شود.

برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی اصفهان

علی‌رضا امین‌آزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به دلیل کرونا پیش آمد، مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی به دلیل تجمع و نیاز به سفر‌های شهرستانی و استانی برگزار نشد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به این‌که مجامع عادی انتخاباتی با رعایت پروتکل‌های پزشکی قرار است برگزار شود، گفت: البته این موضوع هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت کتبی ابلاغ نشده است و هر زمان این اتفاق بیفتد، مجامع را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که هیأت‌های ورزشی شمشیربازی، کاراته و بدمینتون نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارند، بیان داشت: مشکل مجمع کاراته حل شده است و در اولین زمان مجمع انتخاباتی این هیأت برگزار می‌شود.

امین‌آزاده در مورد هیأت بدمینتون عنوان داشت: از زمان ثبت نام کاندید‌ها برای این هیأت ۳ ماه گذشته، همچنین یکی از کاندید‌ها انصراف داده است و نیاز است دوباره ثبت نام انجام شود و سپس مجمع انتخاباتی برگزار شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشکاران اصفهانی به کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر گفت: خوشبختانه در بین ورزشکاران اصفهانی فردی به کرونا مبتلا نشده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول