اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تولید ۷هزار گان و ۶۰۰هزار ماسک در بقاع متبرکه تهران

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران گفت: بیش از ۶۰۰ هزار ماسک و ۷ هزار لباس مخصوص بیمارستانی در بقاع متبرکه تهران تولید شده است.

تولید ۷هزار گان و ۶۰۰هزار ماسک در بقاع متبرکه تهران

مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور طبیعتاً برخی برنامه‌ها نیز تغییر کرد لذا براساس وظیفه اجتماعی و انسانی کارگاه‌های تولید ماسک در بقاع متبرکه دایر شد و جهادگران و خادمان با تمام توان خود برای تولید ملزومات مورد نیاز پیشگیری از کرونا وارد شدند و‌ خیران نیز هریک بخشی از کار را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ۲۰کارگاه تولیدی در بقاع متبرکه دایر شد، افزود: در راستای حمایت از خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا حدود ۷هزار لباس مخصوص شامل گان و لباس برای کادر بیمارستانی و ۶۰۰ هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره به اقدامات خادمان افتخاری درخصوص ضدعفونی کردن بقاع متبرکه و معابر عمومی گفت: ۴۹۰هزار پرس غذا از محل موقوفات تهیه و در اختیار اقشار کم درآمد و آسیب پذیر در سطح استان تهران قرار گرفت.

عبداللهی در ادامه با بیان اینکه امکان حضور مردم در بقاع وجود ندارد، تصریح کرد: بقاع متبرکه را به سمت و سویی هدایت کردیم که برنامه‌های فرهنگی را در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی برای مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول