اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

هندرسون چرا پیراهنش را با لیونل مسی معاوضه نکرد؟

کاپیتان تیم فوتبال لیورپول در اظهارنظری جالب عنوان کرد دلیل عدم معاوضه پیراهنش با لیونل مسی چه بوده است.

هندرسون چرا پیراهنش را با لیونل مسی معاوضه نکرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سال گذشته و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول ابتدا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب یاران لیونل مسی در بارسلونا شد، اما در بازی برگشت، شاهکاری بزرگ کرد و توانست با کسب برد 4 بر صفر، حتی به فینال صعود کند.

در ایستگاه پایانی نیز با غلبه بر تاتنهام هاتسپر رویای قهرمانی اروپا را عاقبت تحقق بخشید. جوردن هندرسون ماه ها بعد از آن بازی ها، در مصاحبه ای که با دیلی استار انجام داد، فاش کرد به چه دلیل سراغ مسی نرفت و درخواست تعویض پیراهن با وی را بعد از اتمام بازی نکرد.

فرمانده داخل میدان تیم آنفیلدی اظهارداشت: برای من نخستین مرتبه بود که تجربه بازی مقابل مسی را پیدا می کردم. شکی نیست که بازی برابر او از دیدن مسابقه  اش از تلویزیون واقعا فرق می کند.چون وقتی مقابلش بازی می کنید، متوجه می شوید، چقدر سریع است و روی ضربات ایستگاهی خطرناک است.

وی افزود: در پایان بازی درخواست نکردم پیراهن هایمان را باهم عوض کنیم. من به حرف روی کین وقتی در ساندرلند بودم، گوش کردم. او می گفت فوتبالیست وقتی دربازی سراغ رقیب برود و درخواست تعویض پیراهن کند، در عمل می گوید از وی ترسیده است.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول