اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

فعالیت ۵ هزار ایرانی در بازسازی عتبات/ تأخیرهای امروز، بعد از دفع کرونا جبران می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات گفت: در زمان پیک فعالیت ستاد، بیش از ۵ هزار نفر از هموطنانمان به‌صورت مستقیم در پروژه‌های این ستاد مشغول به کار بودند و امیدواریم با ریشه‌کن شدن هرچه زودتر کرونا، تاخیر به‌وجود آمده جبران شود.

فعالیت ۵ هزار ایرانی در بازسازی عتبات/ تأخیرهای امروز، بعد از دفع کرونا جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد جلال‌مآب رئیس ستاد بازسازی عتبات در آستانه روز کارگر با تبریک این مناسبت به جهادگران عرصه تولید گفت: ستاد بازسازی عتبات توانسته با تأمین نیازهای خود از داخل، نقش مهمی را در رونق تولید و اشتغال کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی نظیر شیوع ویروس کرونا مانع اجرای طرح‌های ستاد نشده است، گفت: هم اکنون تعدادی از عوامل اجرایی پروژه‌ها در اعتاب مقدسه در هماهنگی کامل با مسئولان عراقی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند.

جلال‌مآب با بیان اینکه در زمان پیک فعالیت ستاد، بیش از ۵ هزار نفر از هموطنانمان به‌صورت مستقیم در پروژه‌های این ستاد مشغول به کار بودند، افزود: امیدواریم با ریشه‌کن شدن هرچه زودتر ویروس کرونا، تاخیر بوجود آمده در پروژه‌ها را جبران و زمینه اشتغال بیشتر برای کارگران، مهندسان و هنرمندان کشور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «جهش تولید» اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با تامین حداکثری اقلام مورد نیاز از صنایع داخلی، برکت کمک‌های مردم برای بازسازی عتبات را به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرده و زمینه جهش تولید را فراهم کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه ائمه اطهار سر چشمه فیوضات مادی و معنوی هستند، گفت: برکت اقتصادی مشارکت خیران در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر در قالب تامین داخلی مصالح و ملزومات پروژه‌ها به چرخه اقتصاد کشور و معیشت کارگران ایرانی باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات برخاسته از مردم و نماینده آنان در خدمت به اهل بیت علیهم السلام است افزود: این تشکل مردم نهاد در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و شیوع ویروس کرونا نیز وارد عرصه خدمت به هموطنان شد. 

جلال مآب گفت: طی روزهای گذشته مجموعه خادمان مواکب اربعین و خیران حرم ساز مرتبط با ستاد در لبیک به فرمان رهبری، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی و تهیه و توزیع اقلام معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به‌ویژه کارگران شریف روزمزد کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول