گلبانگ| مناجات‌خوانی محمدرضا طاهری به یاد امام سجاد(ع)

محمدرضا طاهری مداح اهل بیت(ع) در شب چهارم مراسم مناجات‌خوانی هیأت‌رزمندگان در ماه رمضان، به زمزمه و روضه‌خوانی برای امام سجاد(ع) پرداخت.
به گزارش خبرنگار حوزه مسجد  هیأت خبرگزاری فارس، مراسم مناجات‌خوانی هیأت‌رزمندگان امسال در دهه اول ماه رمضان هرشب با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری و قرائت دعا محمدرضا طاهری در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در قالب حسینیه مجازی برگزار و از شبکه ۵ سیما پخش زنده می‌شود. براساس این گزارش، محمدرضا طاهری مداح اهل بیت(ع) در شب چهارم این مراسم ابتدا به زمزمه و روضه‌خوانی برای امام سجاد(ع) پرداخت که شعر آن به این شرح است: خداروشکر که اسمت هست هنوزم رو لبم آقا خداروشکر در خونت، رسیدم امشبم آقا با اشک‌های سحر هرشب چقدر عجل الفرج گفتم می‌دونم خیلی از وقت‌ها صدام کردی و نشنفتم آقام آقام إِلَهِی لا تُؤَدِّبْنِی، چقدر بد زندگی کردم تموم عمر من رفته برات کم بندگی کردم خدایا غفلت‌هام خیلی دلم رو از تو دور کرده کاری کن این فراری باز به آغوش تو برگرده اله العالمین مولا،اله العالمین مولا فدای اون آقایی که ابوحمزه‌اش پناهم داد دیگه بگذر ازم امشب به حق حضرت سجاد اله العالمین مولا،اله العالمین مولا صوت این زمزمه‌خوانی را اینجا بشنوید:     انتهای پیام/
طاهری
10:04 - 28 آوریل 2020

2 بازنشر
5 بازدید



1 پاسخ