اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی با عنوان «کمک مؤمنانه» در شیراز

در قالب رزمایش «کمک مؤمنانه» سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اسفندماه سال گذشته تا نیمه شعبان ۱۹ هزار بسته معیشتی و امروز نیز ۸ هزار بسته معیشتی دیگر میان نیازمندان این کلان‌شهر توزیع شده و می‌شود که این رزمایش تا ولادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد.

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی با عنوان  «کمک مؤمنانه» در شیراز

به گزارش فارس از شیراز، مراسم آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در حاشیه این مراسم گفت: این دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه بقیةالله(عج) شیراز است که آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش که از اسفند سال گذشته تا نیمه شعبان ادامه داشت، بیش از ۱۹ هزار بسته معیشتی توسط مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه از سپاه میان نیازمندان توزیع شد، گفت: دومین مرحله رزمایش نیز از امروز آغاز شده و تا ولادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه خواهد داشت.

علی‌پور یادآور شد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمعه شعبان، کار کمک به نیازمندن و رزمایش کمک مؤمنانه در سپاه سرعت بیشتری گرفت و با محوریت مساجد، نیازمندان محلات مختلف شناسایی شدند تا بتوانیم اقلام مورد نیاز آن‌ها را تهیه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز بیان کرد: اگر چه مساجد و بقاع متبرکه به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های تجمعی خود را تعطیل کرده‌اند، اما خدمات این مراکز تعطیل نشده‌اند و در موضوعاتی نظیر رسیدگی به نیازمندان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از ۸ هزار بسته معیشتی با رعایت اصول حفظ کرامت انسانی و عزت انسان‌ها میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، گفت: این بسته‌های معیشتی با استفاده از کمک‌های مردمی تهیه‌ شده‌اند که شامل کالاهای اساسی نظیر روغن، حبوبات، قند، چای، گوشت، مرغ و برنج با ارزش هر بسته به‌طور میانگین ۱۵۰ هزار تومان است.

علی‌پور یادآور شد: همچنین پایگاه مقاومت اداره غله ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در ابتکاری هوشمندانه، ۲ هزار بسته حواله نان را در اختیار این ناحیه قرار داده که در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول