اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ارسال اثر به جشنواره «تئاتر+خانه» تا 12 اردیبهشت تمدید شد

ارسال اثر به جشنواره «تئاتر+خانه» با شعار «تئاتر،خانه، خانواده» تا دوازدهم اردیبهشت ماه تمدید شد.

ارسال اثر به جشنواره «تئاتر+خانه» تا 12 اردیبهشت تمدید شد

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، جشنواره مجازی هنرهای نمایشی«تئاتر+خانه» با شعار «تئاتر، خانه، خانواده» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود. این جشنواره باهدف فراگیری و تقویت جنبه‌های آموزشی و اشاعه هنر تئاتر در میان خانواده‌ها، با رویکرد توانمندسازی هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی کشور و نیز تأکید بر شعار «درخانه می‌مانیم» برگزار خواهد شد.

ارسال اثر به این جشنواره به دبیری محمودرضا رحیمی که قرار بود تا هفتم اردیبهشت ماه باشد تا دوازدهم این ماه تمدید شدو علاقه مندان می توانند اثار خود را تا این تاریخ ارسال کنند.

رحیمی دبیر جشنواره تئاتر «تئاتر+ خانه» در گفت وگو با فارس گفت: آخرین مهلت ارسال اثر هفتم اردیبهشت ماه و آثار راه یافته به داوری نهایی، در دو بخش مونولوگ و دیگر گونه‌ها، 2 تا 25 کار و در بخش خانوادگی هم 20 اثر به داوری نهایی معرفی می شوند. همزمان این کارها پس از دوازده اردیبهشت در فضای مجازی منتشر می شود تا مردم رأی دهند چون ما بخش مردمی هم داریم و اعلام اینها سوم خرداد در اختتامیه خواهد بود که تلاش داریم شب عید فطر نتایج جشنواره را اعلام کنیم.

وی افزود: بخش دیگر گونه های اجرایی در چند بخش حرکت،ایده و آلترناتیو، فتو تئاتر و اسناد قرنطینه ارسال اثر دارد.کمک هزینه این بخش هفت میلیون ریال، جایزه مردمی یک میلیون ریال و جایزه شش اثر برگزیده هر کدام شصت میلیون ریال خواهد بود.

علاقه مندان می توانند در سه محور امید ، همدلی و آموزشی آثار نمایشی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

آئین اختتامیه این رویداد نیز سوم خرداد ماه ۹۹ همزمان با شب عید سعید فطر برگزار خواهد شد.انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همچنین دو رویداد هفدهمین جشنواره تئاتر «مقاومت» و نخستین دوره جایزه بزرگ «سرو» را نیز در سال جاری برگزار خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول