اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در مصلای تهران برگزار شد

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه عصر امروز به منظور حمایت از خانوارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا و توزیع سبد معیشتی بین آنها برگزار شد.

رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در مصلای تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه عصر امروز (پنج‌شنبه 4 اردیهبشت) در مصلی تهران برگزار شد.

در این رزمایش که سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند آماده‌سازی و توزیع 50 هزار بسته سبد معیشتی کالا بین خانوارهای آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا انجام گرفت.

به گزارش فارس، صبح امروز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سه استان برگزار شده است و در 11 استان دیگر هم این رزمایش در عصر برگزار شد.

ارزش بسته‌های معیشتی آماده شده برای توزیع بین خانوارها بین 250 تا 400 هزار تومان است که قرار است مرحله اول توزیع این سبدها از ابتدای ماه رمضان تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله دوم این رزمایش از نیمه ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر ادامه یابد.

همچنین در مرحله سوم قرار است کارت‌های هدیه بین خانوارها توزیع شود. تمامی اقلام و کالاهای خریداری شده در این رزمایش از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف تأمین شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول