اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

3 سناریوی یوفا برای تعیین تکلیف لیگ‌های فوتبال اروپا اعلام شد

اتحادیه فوتبال اروپا بعد از جلسه 3 روزه، سرنوشت ازسرگیری مسابقات لیگ های داخلی اروپا را مشخص کرد.

3 سناریوی یوفا برای تعیین تکلیف لیگ‌های فوتبال اروپا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه فوتبال اروپا در جلسه 3 روزه سرنوشت ساز خود اعضای خود درباره از سرگیری مسابقات لیگ های اروپایی در نهایت تصمیمات نهایی را اعلام کرد.

در بیانیه یوفا آمده است: یوفا بعد از مذاکره با اعضای خود تمام آنها را تشویق می کند تا لیگ های فوتبال خود را در این فصل با ازسرگیری مسابقات تکمیل کنند تا جایگاه های تیم ها در جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مشخص شود.

البته با این وجود یوفا به سلامت بازیکنان و هواداران فوتبال اهمیت زیادی می دهد. بهترین سناریو این است در صورت بهتر شدن وضعیت کرونا، مسابقات لیگ های داخلی به روش قانونی خود به پایان برسد تا تیم های راه یافته به لییگ قهرمانان و لیگ اروپا مشخص شود.

در ادامه بیانیه می خوانیم: اگر این سناریو با کرونا مهیا نشد و زمان کم بود، فدراسیون ها می توانند با تغییر سیستم برگزاری ادامه بازی ها فصل را به پایان ببرند تا جایگاه های تیم ها به صورت قانونی مشخص شود.

در نهایت اگر چنین امکانی نیز برای فدراسیون های اعضا وجود نداشت و شرایط طوری باشد که باید بازی های لیگ را لغو کنند، در این صورت فدراسیون ها این حق را دارند تا باشگاه های سهمیه گرفته برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا 2020-2021 را به ترتیب جدول معرفی کنند.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول