اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

عضو هیات رئیسه فدراسیون: در حق کشتی گیران ظلم می شود

عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی گفت: کشتی‌گیران کم حرف هستند و زیاد سوال نمی‌پرسند و خیلی محجوب هستند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون: در حق کشتی گیران ظلم می شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر کیهانی جراح کشتی‌گیران اظهار داشت: مهمترین موضوع این است که کشتی گیران مخصوصا ملی پوشان خیلی کم حرف هستند و زیاد سئوال نمی کنند. خیلی از ورزشکاران دیگر پس از عمل جراحی هر روز سئوال دارند اما در کشتی اینطور نیست و توصیه هایی که به آن ها می کنیم انجام می دهند.

وی در خصوص شرایط بدنی کشتی‌گیران عنوان کرد: کارشان را خیلی خوب انجام می دهند. تا به حال در کارهایی که به کشتی‌گیران ملی پوش گفته ایم، کم کاری ندیده ایم.

کیهانی در رابطه اخلاق کشتی‌گیران گفت:  خیلی کم حرف و محجوب هستند.

وی در خصوص علاقه‌اش به کشتی اظهار داشت:  کشتی گیران و دیدن کشتی را خیلی دوست دارم، در زمانی که نوجوان بودم یک هفته ای را به باشگاه کشتی رفتم و در واقع این تشک نیست و مانند موزائیک و خیلی سفت است، همه می گویند تشک ولی اینطوری نیست. اگر به دوران جوانی بازگردم دوباره بسکتبال بازی می کردم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشتی‌گیران در المپیک تاکید کرد: ورزش حرفه ای خیلی سخت است، مخصوصا در رشته کشتی که ورزشکاران زندگیشان را در این کار می گذارند و حقیقتا که مظلوم واقع می شوند. من که خیلی دوستشان دارم، امیدوارم که کشتی گیران به حقشان در این مملکت برسند.

انتهای پیام/ ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول