اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نامه باشگاه پرسپولیس به کارگزار مالی برای فسخ قرارداد

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان تصمیم گرفته تا قرارداد خود را با کراگزار مالی اش فسخ کند.

نامه باشگاه پرسپولیس به کارگزار مالی برای فسخ قرارداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از مدت ها قبل اختلاف بین باشگاه پرسپولیس با کارگزار مالی نمایان شده بود تا اینکه صحبت های مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره این باشگاه در برنامه تلویزیونی بر این اختلافات پنهان صحه گذاشت.

این قرارداد زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد امضا شد و درحالی این همکاری بین شرکت آتیه پرداز و پرسپولیس آغاز شد که در هیات مدیره این باشگاه برخی از اعضا با این قرارداد موافق نبودند و حتی یکی از اعضا پای این قرارداد را امضا نکرده است.

مهرداد هاشمی در گفت و گویی که با شبکه سه داشت به این موضوع اشاره کرد. بعد از جدایی انصاری فرد هم از این باشگاه و درحالی که تصورات بر این بود که هیات مدیره با همراهی کارگزار مالی باعث جدایی انصاری فرد از این باشگاه شدند اما چندی بعد مشخص شد مدیران پرسپولیس به طور کلی با روند همکاری با این شرکت مشکل دارند و از عملکرد آنها راضی نیستند. 

روز گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس سرانجام بعد از جلساتی که مهرداد هاشمی و مهدی خواجه‌وند مسئول حقوقی باشگاه با یکی از مسئولان حقوقی وزارت ورزش و جوانان در روزهای گذشته داشتند به این جمع بندی رسیدند که در نامه ای رسمی به شرکت آتیه پرداز خواستار فسخ همکاری طرفین شوند. این نامه به شرکت مذکور رسیده اما هنوز واکنشی به آن نشان نداده اند.

آن طور که از قرارداد مشخص است باشگاه پرسپولیس بدون هماهنگی با آتیه پرداز حق امضای قرارداد با  هیچ اسپانسری را نداشت و از سویی اگر اسپانسری هم حاضر به همکاری با باشگاه می شد باید 20درصد قرارداد در اختیار کارگزار مالی باشگاه قرار می گرفت.

این روزها باشگاه پرسپولیس نیازمند ترزیق پول است و از ابتدای سال جاری مسئولان این باشگاه حتی موفق نشده اند با مدیرعامل این شرکت جلسه ای را برای حل شدن مسائل مالی برگزار کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول