جدایی سیفی زاده از بسکتبال به دلیل بازنشستگی

سرپرست کمیته داوری فدراسیون بسکتبال بازنشسته شد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، پس از صدور حکم بازنشستگی پیام سیفی زاده سرپرست کمیته داوری فدراسیون بسکتبال، وی از فدراسیون بسکتبال جدا شد. در همین راستا فدراسیون تلاش خود را برای ادامه همکاری با آقای سیفی زاده به کار گرفت اما به دلایل حقوقی این امر میسر نشد. بدیهی است دپارتمان‌های داوران و مسابقات فعالیت‌های خود را تا تعیین تکلیف نهایی با هماهنگی دبیر فدراسیون انجام خواهند داد. انتهای پیام/س
توپ بسکتبال
19:15 - 2 اردیبهشت 1399

2 بازنشر
13 بازدید



1 پاسخ