اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت توجه بر عدالت در تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: در بحث تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز باید عدالت در نظر گرفته شده و کارکنان به حقوق اصلی خود برسند.

ضرورت توجه  بر عدالت در تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز

کریم صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن تبریک روز کارگر و روز شورا اظهار داشت: هفته کارگر نویدبخش تحولات اساسی و آغاز رونق تولید و آغازی برای تصمیم‌های نو برای آینده درخشان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کارگران اضافه کرد: کارگران ‌باید به کارگر‌ بودن خود افتخار کنند و فرزندانشان با سربلندی از کارگر بودن پدرانشان نام ببرند.

صادق‌زاده هدف از نامگذاری سال‌جاری را با عنوان سال جهش تولید تغییر محسوس شرایط به نفع شهروندان دانست و گفت: شهرداری تبریز به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد وظایف بسیاری بر عهده دارد.

وی یادآور شد: شهروندان نباید از یاد ببرند که در جریان بحران کرونا ۴ هزار نفر از کارکنان شهرداری از سازمان‌های مختلف ازجمله خدمات شهری، آرامستان‌ها، آتش‌نشانی، اداره سلامت، فضای سبز، پدافند غیرعامل در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز، اضافه کرد: در جریان بحران کرونا ۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تبریز به‌طور قطع به این بیماری مبتلا شده‌اند و این نشان از حضور این افراد در سنگر خدمت به شهروندان حتی در شرایط بحرانی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم قدردانی از این افراد متذکر شد: در بحث تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز باید عدالت در نظر گرفته شده و کارکنان به حقوق اصلی خود برسند.

وی اضافه کرد: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز است و با عنایت شهردار محترم که با دلسوزی پیگیر موضوع تبدیل وضعیت هستند در حال پیگیری بوده و به‌زودی خبرهای خوشی به این عزیزان خواهیم داد.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز، ظرفیت‌های ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز را گره‌گشای مشکلات ریشه‌ای شهر و شهرداری  دانسته و افزود: با توجه به بودجه تصویبی در سال‌جاری همکاری تمام نهادها از جمله استانداری، نمایندگان مجلس همچنین همیاری شهروندان برای تحقق این بودجه بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: شهردار تبریز و تمام اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در مبارزه با موضوع فساد اقدامات بسیاری در این حوزه انجام داده‌اند تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در این زمینه نباشیم.

صادق‌زاده از احداث ۱۸ پارک محله‌ای و کاشت ۱۰۰ هزار درخت در نقاط مختلف شهر تبریز به‌منظور افزایش میزان سرانه فضای سبز خبر داد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول