اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مارتینس:ازارد شانس آورد قبل از کرونا جراحی شد/ادن با قدرت بازمی گردد

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک شرایط کاپیتانش را بعد از عمل جراحی و سپری کردن دوره نقاهت، خوب توصیف کرد.

مارتینس:ازارد شانس آورد قبل از کرونا جراحی شد/ادن با قدرت بازمی گردد

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم فوتبال بلژیک معتقد است کاپیتان تیمش به خوبی از جراحی مچ پا بهبود یافته است اما او نگفت چه موقع وینگر رئال مادرید باز خواهد گشت.

ازارد که بعد از شروع مسابقات دور برگشت فصل جاری لالیگا، دچار مصدومیت سنگین مچ پا شد، در دالاس آمریکا عمل جراحی شد.

پس از آن ستاره 29 ساله و بدشانس فصل جاری مادرید ، وارد دوره نقاهت شد. در آن هنگام کادر پزشکی رئال تصور می کرد به خاطر طولانی شدن دوره نقاهت، ازارد شانسی برای حضور در ادامه مسابقات فصل جاری نداشته باشد.

اما وقتی شیوع کرونا در اروپا و سایر نقاط جهان رخ داد، مسابقات باشگاهی دچار تعلیق شدند و ادامه فصل با تاخیر زیاد روبه رو شد.

اکنون به نظر می رسد در صورت از سرگیری فصل جاری لالیگا، ازارد با سپری کردن دوره نقاهت حتی بتواند کهکشانی ها را در مسابقات یاری کند.

از این رو، روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی و موفق تیم ملی بلژیک باور دارد، شیوع کرونا چندان هم برای شاگردش بد نشده است.

این مربی در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های بلژیکی اظهارداشت: در جریان وضعیت ادن هستم. خبر دارم که  در حال بهبودی است و تا آغاز تمرینات دو، فاصله چندانی ندارد.

وی افزود: می دانیم که ادن باز هم قوی تر خواهد شد. خوش شانس بودیم که قبل از شیوع ویروس کرونا، ادن تحت عمل جراحی قرارگرفت. در غیر این صورت قادر به مسافرت و معالجه خارج از کشور نمی شد. دلم اکنون به من می گوید که او بزودی با قدرت بازخواهد گشت.

ازارد که تا تابستان گذشته عضو تیم چلسی بود، در تابستان گذشته به رئال مادرید نقل مکان کرد. البته در نخستین فصل حضورش در تیم کهکشانی چندان خوش شانس نبود. زیرا با مصدومیت های مواجه شد.

به همین خاطر او تاکنون توانسته در 15 بازی تیم سفیدپوش را همراهی کند و یک گل نیز به ثمر رساند.

انتهای پیام/ا

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول