اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لغو ۲ میزبانی اسکی در ایران به خاطر کرونا

به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات بین المللی اسکی چمن مردادماه در ایران برگزار نخواهد شد.

لغو ۲ میزبانی اسکی در ایران به خاطر کرونا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد تا تعداد زیادی از رویدادها و فعالیت‌های ورزشی لغو شود و یا به تعویق بیفتد.

 فدراسیون اسکی ایران هم اسفند سال گذشته میزبانی مسابقات جوانان آسیا را برعهده داشت که این رقابت‌ها لغو شد. همچنین قرار بود مسابقات اسکی چمن مردادماه در ایران برگزار شود که احتمالاً این تورنمنت هم لغو خواهد شد.

البته هنوز فدراسیون جهانی در این خصوص نامه رسمی به ایران نزده اما با توجه به شرایط موجود و شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان احتمالاً این رقابت‌ها هم برگزار نخواهد شد.

سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در گفت و گو با فارس در این خصوص اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا فدراسیون‌ها شرایط متفاوتی دارند. در برخی از رشته ها مانند اسکی که فصل را از دست داده اند، آسیب جدی وارد شده است.

وی در خصوص میزبانی ایران برای مسابقات اسکی چمن که مرداد ماه قرار بود برگزار شود عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات اسکی جوانان آسیا اسفندماه برگزار نشد احتمالاً نمی‌توانیم مردادماه هم اسکی چمن را برگزار کنیم.

افتخاری ادامه داد: مسابقات اسکی چمن ابتدا در باید در اروپا راه بیفتد اما به قطع یقین تا مرداد این اتفاق رخ نخواهد داد. در حال حاضر مربیان ما به ورزشکاران برنامه‌های تمرین می دهند تا آنها از نظر بدنسازی آماده باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول