اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جلسه سرپرست فدراسیون با رییس پلیس راهور تهران و پیشکسوتان موتورسواری

رییس پلیس راهور تهران بزرگ به همراه معاونین خود با سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کرد.

جلسه سرپرست فدراسیون با رییس پلیس راهور تهران و پیشکسوتان موتورسواری

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون به دیدار و گفت و گو کرد.

تعامل هرچه بیشتر دو ارگان در راستای مسئولیت های اجتماعی، فرهنگ سازی و آموزش جهت حرکت هر چه بیشتر به سمت رانندگی ایمن، ساماندهی موتور های سنگین و کنترل و آموزش رفتار های پرخطر توسط برخی راکبین موتور و تعامل هرچه بیشتر به مقوله آموزش از جمله محورهای اصلی جلسه سردار مهماندار با ناظمی بود که جمعی از معاونین سردار مهماندار و همچنین شهرزاد کیانی دبیرکل فدراسیون نیز حضور داشت.

این جلسه به دعوت ناظمی سرپرست فدراسیون در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

*جلسه ناظمی با جمعی از ورزشکاران و‌ پیشکسوتان موتورسواری
مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون عصر امروز یکشنبه ۳۱ فروردین با حضور در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی در جلسه ای با جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان صاحب نام رشته موتورسواری گفتگو کرد.
در این جلسه شهزاد کیانی، محمد بادیه نشین، سیدرضا بزرگ حسینی، حمید مهین خاکی، اسماعیل قیاسی، حسن خدایار، محمود جدیدی، فرزاد آزادی و بیژن خراسانی حضور داشتند.
بازگشت به جایگاه واقعی موتورسواری در آسیا، حضور جدی در مسابقات بین المللی، دعوت از پیشکسوتان و استفاده از تفکرات و مشاوره از آنان، رسیدگی به وضعیت پیست های سراسر کشور، افزایش تمرین‌ها، افزایش تبلیغات در رسانه ها، ایجاد شرایط و نگاه ویژه به پیشکسوتان و ساماندهی صدور کارت منزلت برای آنها، راه اندازی و پیگیری کلاس های آموزش و توسعه بحث آموزش محور صحبت های ورزشکاران و پیشکسوتان این دیدار بود.

ناظمی در پایان پس از شنیدن صحبت های آنها ضمن تشکر از مطرح کردن مباحث مهم اظهار داشت: ما نگاه وسیعی به این رشته داریم و امیدواریم با رایزنی ها و مذاکرات گسترده با بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت با کمک اهالی این رشته گام های اساسی برای کمک و احیای آن برداریم. با رعایت عدالت و نگاهی مدیریتی، توسعه و پیشرفت برای این رشته خواهیم داشت.

وی افزود: با کمک فدراسیون جهانی و کمیته ملی المپیک، مرکز تحقیقات و توسعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را ایجاد خواهیم کرد تا به صورت جدی تر اهداف فدراسیون را پیگیری کنیم.
ناظمی با اشاره به ترمیم و بازسازی پیست موتوسواری تاکید کرد: با حوصله بیشتر  بهبود و توسعه پیست های موتورسواری را مد نظر داریم. همچنین ایجاد جایگاه مناسب برای علاقه مندان به این رشته و تکمیل بخش های مختلف پیست مانند خوابگاه ها از برنامه های فدراسیون است.
انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول