اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

بهره‌مندی دانش‌آموزان اتباع خارجی از شبکه آموزشی دانش‌آموز

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: دانش‌آموزان اتباع خارجی همانند دانش‌آموزان ایرانی از فرصت برابر آموزش از طریق صداو سیما و از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) بهره مند می گردند.

بهره‌مندی دانش‌آموزان اتباع خارجی از شبکه آموزشی دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: با هماهنگی های بعمل آمده با وزارت آموزش و پرورش و این اداره کل، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و باعنایت به عدم تعطیلی آموزش، دانش آموزان اتباع خارجی همانند دانش آموزان ایرانی از فرصت برابر آموزش از طریق شبکه های سراسری صداو سیمای ج.ا.ا (شبکه آموزش و چهار) و همچنین از طریق شبکه آموزشی  دانش آموز (شاد) بهره مند می‌گردند.

وی افزود: نحوه استفاده دانش آموزان از شبکه دانش آموزی شاد، بعد از نصب برنامه با ورود و ثبت نام فردی جهت احراز هویت، با وارد کردن کد اتباع خارجی به جای کد ملی و انتخاب گزینه اتباع خارجی در قسمت سریال شناسنامه، و بعد از نصب نرم افزار توسط دانش آموزان، ایشان از طریق مدیران مدارس و معلمان به کلاسهای مجازی اضافه می گردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول