اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

امینی: به کسب یک سهمیه دیگر خوشبینم/ عباسعلی بزودی تمریناتش را شروع می کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: در بخش بانوان من خیلی امیدوارم یک سهمیه دیگر به دست بیاوریم.

امینی: به کسب یک سهمیه دیگر خوشبینم/ عباسعلی بزودی تمریناتش را شروع می کند

اشرف امینی درباره استقبال گسترده از مسابقات مجازی اظهار داشت: کاراته‌کاران نشان دادند که خاص هستند و در هر زمینه ای خوب کار می کنند. مسابقات مجازی کاتا اولین تجربه مان است و ان‌شالله بتوانیم به نحو مطلوبی این رقابت را انجام بدهیم. برگزاری مسابقه مجازی کاتا یک تجربه اجباری بسیار خوب شد و امیدوارم همه فدراسیون ها نیز از این فرصت استفاده کنند. باید بعدها از این تجربه به شکلی دیگر استفاده کنیم و پس از اینکه بحث کرونا حل شد، کارهای مختلف به صورت مثبت در صفحه مجازی انجام شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص ثبت نام علاقمندان به شرکت در مسابقه کاتا مجازی، تاکید کرد: بنا به درخواست‌های مکرر مربیان، ورزشکاران و والدین، ثبت نام در این رقابتها تمدید شد و تا امروز یکم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. تا روز گذشته 800 شرکت کننده ثبت نام کرده بودند و با این شرایط افزایش متقاضی جهت شرکت در کاتا مجازی، یک یا چند پنل دیگر اضافه خواهیم کرد. این مسابقات در  5 گروه سنی است که در هر گروه یک پنل داوری می‌گذاریم و اگر تعداد شرکت‌کنندگان زیاد شود، تعداد پنل‌ها را اضافه می‌کنیم. چون دیدن این فیلم‌ها زمانبر است.

وی با تشریح فعالیت های فدراسیون در این روزها کرونایی گفت: کمیته آموزش فدراسیون کاراته به صورت زنده و مستقیم کلاس‌های مجازی را در رابطه با بازآموزی، کلیپ‌های داوری و مربیگری به اجرا درمی‌آورد. در حال حاضر که مسابقه نداریم، می توانیم کلاس‌های آموزشی در صفحه مجازی را برگزار کنیم و حداقل از این طریق آموزش‌ها قطع نشود.

 

امینی در خصوص آخرین وضعیت دو بانوی المپیکی و آغاز تمریناتشان نیز افزود: عباسعلی روند درمان خود را ادامه می‌دهد و تعویق زمان برگزاری بازیهای المپیک توکیو باعث شد تا این تاخیر برای او به یک فرصت تبدیل شود و با آرامش بیشتری تمرینات خود را انجام بدهد و راحتر خود را به بازی‌های سال آینده برساند. او به زودی تمرینات اصلی اش را شروع خواهد کرد. سارا بهمنیار هم در این شرایط بصورت انفرادی تمرینات خود را زیر نظر مربی‌اش دنبال می‌کند. باید روند پیشرفت بیماری کرونا کند و کم شود تا بعد از آن برنامه‌ریزی می‌کنیم و با رعایت اصول بهداشتی اردوهای تیم ملی با حضور کاراته کاران را شروع می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه چقدر خوشبین به کسب سهیمه دیگر است، گفت: در بخش بانوان من خیلی امیدوارم و این شانس وجود دارد تا یک سهمیه دیگر را  مسابقات گزینشی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول