اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

آناستازی: باید باشگاه‌ها را نجات داد/ حاضریم ماسک بزنیم و تمرین کنیم

سرمربی تیم والیبال ورشو گفت: در حال حاضر فدراسیون جهانی باید به فکر نجات باشگاه‌ها باشد.

آناستازی: باید باشگاه‌ها را نجات داد/ حاضریم ماسک بزنیم و تمرین کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که آندره آناستازی سرمربی تیم والیبال ورشو به دلیل برخی مشکلات مالی که برای این باشگاه به وجود آمده، تصمیم به ترک این تیم گرفته است.

وی با تکذیب این خبر اظهار داشت: این خبرها تعجب آور است. من جایی نمی‌روم و این روزها برای ساختن یک تیم خوب سخت کار می‌کنم. چند روز پیش با همه مسئولان باشگاه جلسه‌ای به صورت ویدئویی داشتم.

وی ادامه داد: ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم. در ابتدای فصل هم مشکلاتی برای تیم ما ایجاد شد، اما من تیم را ترک نکردم و بسیاری از بازیکنان را متقاعد کردم تا به کار خود ادامه دهند. حالا هم مثل همیشه سعی می‌کنم مثبت فکر کرده و به کارم ادامه دهم.

سرمربی تیم والیبال ورشو درمورد بودجه تیمش برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: گفتن این موضوع خیلی سخت است، چون هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است. ما باتوجه به حمایت‌های اسپانسر باید تیم را جمع کنیم که امیدوارم بتوانیم تیم قدرتمندی بسازیم. ما برنامه‌های متفاوتی خواهیم داشت و باید منتظر میزان حمایت اسپانسر بمانیم.

آناستازی درمورد جدایی بریزارد، پاسور فرانسوی تیمش و اینکه احتمال دارد تیلیه هم از ورشو جدا شود، عنوان کرد: طبیعی است که تیم برای فصل آینده دچار تغییراتی شود. نمی‌خواهم درمورد اسامی صحبت کنم، اما قطعاً تصمیمات نهایی از طریق باشگاه‌ اعلام خواهد شد. اخیراً حضور گروبنی قطعی شد که من از این بابت خوشحال هستم. ماندن یا رفتن بازیکنان به میزان بودجه ما بستگی دارد. دلم می‌خواهد در ماه‌های آینده به لهستان برگردم و کار را شروع کنم. هنوز فدراسیون جهانی تصمیمی برای لیگ ملت‌ها نگرفته است که این کار واقعاً بی‌معنی است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید فکری به حال باشگاه‌ها و لیگ ها کرد و آنها را نجات داد. اینکه باشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شوند و در ادامه بازیکنان و مربیان لطمه ببینند خوشایند نیست. به هر حال بازیکنان در باشگاه‌ها درآمد کسب می‌کنند و اگر بازیکنی در خانه بنشیند قطعاً نمی‌تواند عملکرد خوبی در لیگ ملت‌ها داشته و به فدراسیون جهانی کمک کند. اگر نیاز باشد حاضریم ماسک بزنیم و تمرین کنیم و مشکلی با این موضوع نداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول