اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اهدای 5 دستگاه ونتیلاتور توسط خیر اراکی ساکن کانادا به بیمارستان خوانساری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اهدا 5 دستگاه دستگاه ونتیلاتور به همت خیرین اراکی مقیم کانادا به بیمارستان خوانساری اراک خبر داد.

اهدای 5 دستگاه ونتیلاتور توسط خیر اراکی ساکن کانادا به بیمارستان خوانساری

سیدمحمد جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: جلوه‌های عطوفت و گذشت و مهربانی مردم استان در مقابله با کرونا به عنوان وقایع زیبای تاریخی برای همیشه ثبت و ماندگار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح بخش آی‌سی‌یو بیمارستان آیت‌الله خواسناری بودیم که طی آن 5 دستگاه ونتیلاتور توسط بنیاد خیریه محسنی از خیرین اراکی مقیم کانادا اهدا و راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: برخی از صنایع تاکنون کمک خوبی داشتند که امیدوارم صنایع استان به تحقق تعهدات خود در قالب مصوبات به صورت کامل جامع عمل پوشانده و خیرین را الگوی خود قرار دهند.

جمالیان ادامه داد: استان مرکزی یک استان صنعتی است، انتظار داریم در این شرایط سخت صنایع بیش از گذشته به میدان آمده و همچون صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی سایر استان‌ها مشارکت خوبی به امر بهداشت و درمان داشته باشند.

وی بیان کرد: مجمع خیرین استان بالغ بر 500 میلیون تومان برای خریداری دستگاه‌هایی چون تخت آی‌سی‌یو، پمپ تزریق، دستگاه تنفس مصنوعی و... هزینه کرده و دانشگاه علوم پزشکی نیز 2 میلیارد تومان به بیمارستان آیت‌الله خوانساری کمک کرده که امیدواریم آمادگی استان را برای مقابله با بیماری کرونا با تامین این تجهیزات افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول