اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

نیک‌بیک‌لی: مشکلی با معرفی گروه بهمن به عنوان قهرمان نداریم/ شاید تعویق المپیک به نفع ما باشد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: با توجه به برتری گروه بهمن در دور رفت فینال به فدراسیون حق می‌دهیم این تیم را به عنوان قهرمان معرفی کند.

نیک‌بیک‌لی: مشکلی با معرفی گروه بهمن به عنوان قهرمان نداریم/ شاید تعویق المپیک به نفع ما باشد

نیکا بیک لیک لی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری دور برگشت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهارداشت: اگر بشود سلامتی بازیکنان را در نظر گرفت و امنیت احساس شود حیف است فینال را از دست بدهیم. این مرحله ارزشمند است و ما هم راغب هستیم که بازی انجام شود. اگر ستادمبارزه با کرونا تصمیم بگیرد که رویدادها نباید برگزار شود ما هم بازی نمی کنیم.

* برخی بازیکنان تمرینات بدنسازی را در منزل دارند

وی در پاسخ به این سوال که اگر فدراسیون تصمیم بگیرد بازی برگشت برگزار شود شما به چقدر زمان نیاز دارید عنوان کرد: با توجه به اینکه تا پایان اردیبهشت رویدادهای ورزشی برگزار نمی شود فکر می کنم هفته سوم یا اوایل چهارم خردادماه مناسب باشد چراکه ورزشکاران حرفه‌ای تمرینات بدنسازی را در منزل دارند و می‌دانم به صورت متمرکز آن را انجام می دهند به خاطر همین از نظر بدنی مشکلی وجود نخواهد داشت. اگر می‌شد طرح فاصله گذاری را در ورزشگاه آزادی اجرا کرد، تماشاگران هم می‌توانند با فاصله حضور داشته و این بازی را تماشا کنند.

* مشکلی با معرفی گروه بهمن به عنوان قهرمان نداریم

سرمربی بانوان شهر گرگان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گروه بهمن پیشنهاد کرده با توجه به اینکه دور مقدماتی هیچ باختی نداشته و دور رفت هم در دیدار با گرگان پیروز شده به همین دلیل در صورتیکه بازی برگشت برگزار نشود این تیم باید به عنوان قهرمان معرفی شود، تصریح کرد: ما مشکلی نداریم؛ در لیگ مردان همین مسائل مطرح بود اما نمی توان دور مقدماتی را ملاک در نظر گرفت، در این صورت باید برای مردان هم لحاظ می‌شد اما می‌توان تک بازی رفت را با شرایط موجود نه با قید مرحله مقدماتی در نظر گرفت چون ما واقعا در گروه سختی قرار داشتیم.

وی ادامه داد: گروه بهمن دور رفت با اختلاف کمی بازی را مقابل ما برد و به همین دلیل به فدراسیون حق می‌دهیم که بخواهد این تصمیم را بگیرد و ما هم می پذیریم.

* خوب است فدراسیون مراسم اهدای جام داشته باشد

بیک‌لیک‌لی با اشاره به اینکه فدراسیون می‌تواند با برگزاری مراسم اهدای لوح و جام داشته باشد خاطرنشان کرد: ما درخواست کردیم مراسمی در خور شأن برگزار شود چرا که ما اسپانسر داشتیم و به این مرحله رسیدیم، همین موضوع برای بازیکنان هم انگیزه ایجاد می کند. فکر می کنم با این حجم تماشاگری که گرگان داشت همه دوست دارند این مراسم را ببینند.

* شاید تعویق المپیک به نفع ما باشد

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان همچنین درباره تعویق بازی های المپیک توکیو و اینکه آیا این موضوع فرصتی را برای برگزاری تمرینات بیشتر فراهم می‌کند یادآور شد: در حال حاضر ما فیلم های تحلیلی با تیم‌هایی که بازی داریم را برای بازیکنان می فرستیم، شکل دفاع و حملات را توضیح می‌دهیم. بازیکنان هم برنامه بدنسازی دارند. در حال حاضر نمی‌توانیم این اردوها را برگزار کنیم اما فکر می‌کنم تعویق المپیک به نفع ما باشد چراکه با توجه به لیگ برتر فرصتی برای تمرین سه نفره نداشتیم اما با توجه به فاصله ایجاد شده ممکن است این موضوع به نفع ما باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول