اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اقدام خیرخواهانه رئیس فدراسیون بسکتبال تایلند/ تولید 14 میلیون ماسک برای مبارزه با کرونا

رئیس فدراسیون بسکتبال تایلند با توجه به کارخانه پوشاکی که دارد، 14 میلیون ماسک برای مبارزه با کرونا تولید کرد و در اختیار مردم قرار داد.

اقدام خیرخواهانه رئیس فدراسیون بسکتبال تایلند/ تولید 14 میلیون ماسک برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس، نیپوند چاوالیتمونتین رئیس فدراسیون بسکتبال تایلند به تولید بیش از 4 میلیون ماسک برای مبارزه با ویروس کرونا کهد توسط این سازمان توزیع می‌شود، کمک کرد.

وی علاوه بر ریاست فدراسیون تایلند، به عنوان مدیر مالی پوشاک Hi-Tech، تولید و صادرکننده پوشاک ورزشی است. با همکاری دولت تایلند و بخش‌های خصوصی رئیس فدراسیون تایلند تعدادی از خطوط تولید را در کارخانه پوشاک برای تولید انبوه ماسک‌های بهداشتی اختصاص داد. بیش از 14 میلیون ماسک در 2 ماه تولید شده است.

نیپوند چاوالیتمونتین رئیس فدراسیون بسکتبال تایلند در این خصوص گفت: ویروس کرونا بزرگترین مشکل جهانی است که هیچ یک از ما در زندگی با آن روبه‌رو نشده‌ایم.

وی افزود: ما باید به همدیگر کمک کنیم، من یک پزشک نیستم و بیمارستان هم ندارم. چیزی که من دارم یک کارخانه است که می‌تواند لباس تولید کند، این کاری است که من برای کمک می‌توانم انجام دهم.

رئیس فدراسیون بسکتبال تایلند، خاطرنشان کرد: ماسک‌های ما قابل استفاده مجدد و قابل شستشو هستند که برای شهروندان عادی کافی است. ماسک‌های N95 و بهداشتی یکبار مصرف در انبار هم باید برای کسانی که به صورت کادر پزشکی در خط مقدم مشغول فعالیت هستند، رزرو شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول