اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آغاز فاز دوم عملیات ترمیم و بازسازی پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری

فاز دوم مراحل ترمیم، آماده سازی و بازسازی پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری آغاز شد.

آغاز فاز دوم عملیات ترمیم و بازسازی پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتوسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون ظهر امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از روند مراحل بازسازی و آماده سازی پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری  بازدید کرد.

ناظمی در ابتدا از کارهای انجام شده مانند فنس کشی پیست، روند بازسازی سرویس های بهداشتی تماشاگران و ورزشکاران و محوطه های ورود تماشاگران و دیگر امور انجام شده بازدید کرد و سپس پیگیری های لازم جهت فاز دوم ترمیم و بازسازی پیست شامل مرمت آسفالت پیست اتومبیلرانی و محوطه ورودی ورزشکاران و تماشاگران و همچنین ایجاد امکانات رفاهی مناسب تر در محوطه پیت استاپ را انجام داد.

ایجاد و بازسازی سرویس های بهداشتی مخصوص تماشاگران و ورزشکاران، جایگاه مخصوص ورزشکاران و همچنین پیشکسوتان، بازسازی  جایگاه تماشاگران و مقامات، نورپردازی در شب و... از جمله مواردی بود که در بازدید امروز سرپرست فدراسیون نیازسنجی شد و در دستور پیگیری قرار گرفت.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری پس از آن با حضور در پیست موتورسواری از عملیات انجام شده شامل فنس کشی محوطه پیست و توسعه و آماده سازی پیست آموزشی و پیشکسوتان، بازسازی سکو های تماشاگران و مرمت ورودی پارکینگ ها و محوطه فضای فیزیکی بازدید کرد.

همچنین ایجاد جایگاه مقامات، زیرسازی و زیباسازی محوطه ورودی پیست، تعویض و جایگذاری صندلی های جایگاه تماشاگران، بازسازی تابلوهای تبلیغات محیطی از جمله مواردی بود که در دستور پیگیری و انجام در فاز دوم مرمت و بازسازی قرار گرفت.

ناظمی در این دیدار بر عدم هرگونه فعالیت ورزشی و تمرین در پیست ها تا مجوز وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد و از مسئولین مربوط خواست تا حساسیت زیادی نسبت به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول