اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ایجاد هشتگ مواسات برای کمک به آسیب دیدگان کرونا

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه پویش مردمی رزمایش مواسات در فضای مجازی حائز اهمیت است، گفت: هشتگ مواسات پویش مردمی گیلان برای کمک به آسیب دیدگان کرونا در فضای مجازی است.

ایجاد هشتگ

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات قرارگاه رزمایش مواسات استان با اشاره به استناد مقام معظم رهبری به زیارت شعبانیه درباره مواسات اظهار کرد: مواسات کلمه دینی و اسلامی بوده و در روایات دینی ماه آمده است.

وی به کلمه مناسب مواسات در تشویق مردم برای کمک به همنوعان اشاره کرد و افزود: مواسات موجب می‌شود مردم دعای شعبانیه درباره مواسات را بخوانند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه پویش مردمی رزمایش مواسات در فضای مجازی حائز اهمیت است، گفت: هشتگ "مواسات" پویش مردمی گیلان برای کمک به آسیب دیدگان کرونا در فضای مجازی است.

فلاحتی، عربی را زبان دین و پیامبر اسلام (ص) دانست و بیان کرد: تشویق مردم به توجه به زبان کتاب و سنت مهم است.

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات گیلان نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل این قرارگاه با محوریت نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها اظهار کرد: دبیری قرارگاه رزمایش مواسات گیلان به سپاه استان واگذارشده و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان سخنگوی این قرارگاه است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۶ گاه قرارگاه رزمایش مواسات گیلان، اضافه کرد: کمیته‌های تحصیل منابع، با مسؤولیت کمیته امداد استان، کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات با مسئولیت صداوسیمای مرکز گیلان، کمیته رصد و پایش با مسؤولیت اطلاعات بسیج استان، کمیته پشتیبانی با مسؤولیت سپاه قدس گیلان، کمیته توزیع با مسؤولیت فرماندهان سپاه نواحی و کمیته نظارت و بازرسی با مسؤولیت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تشکیل‌شده است.

محمدباقر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار همراهی و تلاش بیشتر دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات در راستای ایجاد حماسه بزرگ مواسات در استان شد و اظهار کرد: فعالیت‌های رسانه‌ای به‌منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول