اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی شهرداری بندرعباس: یک ریال هم از قرارداد بازیکنان کسر نخواهد شد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: طبق اعلام باشگاه یک ریال هم از قرارداد بازیکنان به خاطر تعطیلی لیگ کسر نخواهد شد.

سرمربی شهرداری بندرعباس: یک ریال هم از قرارداد بازیکنان کسر نخواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا هنگام پور در مورد تعطیلی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: نظر باشگاه شهرداری بندرعباس هم این بود که مسابقات لغو شود چون نمی‌شد زمانی را برای ادامه مسابقات پیش بینی کرد و نمی دانستیم تا چه مدتی باید صبر کنیم.

وی در مورد رده بندی تیم‌ها گفت: نظر ما این بود که هر تصمیمی که گرفته می‌شود نباید بازیکنان متضرر شوند، چون در قراردادها آپشن‌هایی مانند صعود به پلی‌آف و جایگاه تیم مدنظر قرار گرفته است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در مورد اینکه آیا به خاطر تعطیلی لیگ از قرارداد بازیکنان کسر خواهد شد، یا خیر گفت: خوشبختانه باشگاه ما دید خوبی نسبت به این موضوع دارد و تمام قرارداد و بندهای آن را به صورت کامل پرداخت خواهد کرد و ریالی از حق و حقوق بازیکنان کسر نخواهد شد.

هنگام پور در مورد وضعیت بازیکنان خارجی این تیم گفت: ادوارد کِدِر بازیکن آمریکایی به کشورش بازگشت، اما ویلی کواسی بازیکن ساحل عاجی مان با توجه به اینکه در صورت خروج از ایران باید در کشور دیگر دو هفته قرنطینه می‌شد، ترجیح داد فعلا در ایران بماند تا در صورت مساعد شدن شرایط به کشورش بازگردد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول