اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سالروز پیروزی دراماتیک لیورپول/وقتی کلوپ شاگردان سابقش را حذف کرد+فیلم

4 سال پیش در چنین روزی لیورپول موفق شد در دیداری دراماتیک مقابل بورسیا دورتموند به پیروزی 4 بر 3 دست یابد.

سالروز پیروزی دراماتیک لیورپول/وقتی کلوپ شاگردان سابقش را حذف کرد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، 4 سال پیش در چنین روزی لیورپول موفق شد در دیداری دراماتیک مقابل بورسیا دورتموند به پیروزی 4 بر 3 دست یابد.

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، لیورپول در آنفیلد میزبان بورسیا دورتموند بود. این بازی به یاد کشته‌های هیلزبور در فضایی کاملا احساسی آغاز شد.

یورگن کلوپ سرمربی سابق بورسیا دورتموند مقابل شاگردان سابق خود قرار گرفت و در دیداری سراسر هیجان به شکلی کاملا دراماتیک پیروز شد و شاگردان جدید خود را راهی نیمه نهایی کرد.

در این بازی هنوز ۱۰ دقیقه از آغاز دیدار نگذشته بود که زنبورهای وستفالن دو بار دروازه میزبان را گشودند. در دقیقه ۵ مخیتاریان در دهانه دروازه توپ را گل کرد و در دقیقه ۹ نیز اوبامیانگ در یک ضد حمله عالی و از زاویه بسته دروازه مینیوله را گشود. 

در نیمه اول قرمزهای آنفیلد نتوانستند به بازی برگردند تا امیدهای خود را در 45 دقیقه دوم دنبال کنند.

در آغاز نیمه دوم اوریگی در دقیقه ۴۸ برای لیورپول گل زد اما زردپوشان آلمانی در دقیقه ۵۷ توسط مارکو رویس گل سوم دورتموند را به ثمر رساند.

لیورپول در ادامه از نفس نیفتاد و با افزایش حملات خوددو بار توسط کوتینیو و ساخو در دقایق 66 و 77 به گل رسید تا بازی را مساوی کند.

در نهایت در حالی که عقربه های ساعت دقیقه 1+90 را نشان می‌داد سانتر از راست روی تیر دوم با ضربه سر لوورن همراه شد تا لیورپول بازی باخته ۳ بر یک را با برد ۴ بر ۳ عوض کند و یورگن کلوپ با حذف شاگردانش صعودی رویایی به مرحله نیمه نهایی داشت.

*این فیلم را ببینید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول