اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

انبارهای نفت آمریکا تا اواسط ماه می پر می‌شود

در صورتی که شرکت‌های نفت شیل آمریکا تولید خود را کاهش ندهند، تا اواسط ماه می تمام انبارهای نفت تجاری آمریکا به طور کامل پر خواهند شد.

انبارهای نفت آمریکا تا اواسط ماه می پر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، بر اساس پیش بینی آژانس اطلاعات انرژی آمریکا در صورت عدم کاهش تولید نفت توسط شرکت‌های شیل آمریکایی و تصمیم آنها برای عدم کاهش تولید و انتقال میزان نفتی که قصد دارند از عرضه به بازارها کم کنند به انبارها، تمام انبارهای تجاری نفت این کشور تا اواسط ماه می پر خواهند شد.

این آژانس اعلام کرده انتظار می‌رود در سال 2020 بر خلاف آن که در سال 2019 شاهد کاهش 200 هزار بشکه‌ای روزانه مازاد عرضه نفت به بازار جهانی باشیم، مازاد عرضه 3.9 میلیون بشکه روزانه افزایش یابد. 

در گزارش این سازمان آمده است: در نیمه نخست سال جاری با توجه به قطعی بودن اغلب فعالیت‌های اقتصادی و خانه نشین ماندن مردم در بسیاری از کشورهای جهان شاهد به حداکثر رسیدن مازاد عرضه نفت به بازار جهانی و رسیدن آن به بیشینه خود باشیم. 

آژانس اطلاعات انرژی آمریکا می‌گوید: بررسی‌ها حاکی از آن است که در ماه آوریل تقاضای نفت در بازار جهانی 20 میلیون بشکه در روز کاهش خواهد یافت و این در حالی است که دو موسسه ویتول و ترافیگورا پیش بینی کرده‌اند تقاضای نفت در بازار جهانی برای این ماه 30 میلیون بشکه در روز کاهش خواهد داشت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول