اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ذوالفقار نسب: باشگاه های ایرانی همیشه به فوتبالیست ها بدهکارند

کارشناس فوتبال گفت: فوتبالیست های ایرانی همیشه از پرداخت نشدن مطالبات شان از باشگاه ها ناراضی هستند و باشگاه ها همیشه به آنها بدهکارند.

ذوالفقار نسب: باشگاه های ایرانی همیشه به فوتبالیست ها بدهکارند

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه چرا بازیکنان فوتبال ایران مانند فوتبالیست های خارجی به باشگاه هایشان کمک نمی کنند و در این روزهای کرونایی دستمزدهایشان را کاهش نمی دهند، اظهار داشت: من اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم اما آنچه می دانم این است که فوتبالیست های ما حتی قبل از کرونا همواره از باشگاه هایشان به دلیل پرداخت نکردن مطالبات شان شاکی و ناراضی بوده اند. همواره بازیکنان می گویند که باشگاه های ایرانی چند صد میلیون تومان به ما بدهکارندو بدهی هایشان را نمی پردازند.

وی افزود: شاید یکی از مهم ترین دلایل آنچه که گفتید همین مساله است. در کشورهای خارجی همه چیز استاندارد است و در روزهایی که ویروس کرونایی نبود باشگاه ها به موقع حق و حقوق فوتبالیست ها را پرداخت می کردند و اکنون که بخاطر کرونا باشگاه ها با مشکل مالی مواجه شده اند، بازیکنان به باشگاه ها به شیوه خودشان کمک می کنند.در ایران اما فوتبالیست های ما حق  و حقوق شان به موقع پرداخت نمی شود و معمولا هم تنها محل در آمدشان همین فوتبال است و اگر باشگاه ها به موقع به آنها حقوق ندهند با مشکل مواجه می شوند. 

مربی اسبق تیم ملی تصریح کرد: فوتبالیست های ایرانی همیشه در بحث های مسئولیت های اجتماعی پیشقدم بوده اند و در موارد تبلیغات برای کارهای خیر اقدام های خوبی انجام داده اند و حتی برخی از بازیکنان با همکاری باشگاه ها و نهادها بسته های حمایتی تهیه کرده اند با این حال در بحث حقوق و کاهش آن شرایطی که گفتم بر فوتبال ما حکمفرماست. آیا خود شما اگر سه ماه از اداره یا محل کارتان حقوق نگیرید می توانید کار خیر انجام بدهید؟! در حال حاضر هم در این روزهای کرونایی خیلی از فوتبالیست های ایرانی حقوق خود را از باشگاه ها دریافت نکرده اند.

ذوالفقار نسب  با اشاره فعالیت فوتبالیست های ایرانی در امور خیر عنوان کرد: بسیاری از فوتبالیست ها در امور عام المنفعه حضور گسترده ای دارند و به نیازمندان کمک می کنند و با نهادهای رسمی که به افراد آسیب پذیر همکاری می کند تعامل و همکاری خوبی دارند. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول